• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • esterr

Nån som har koll på en bra nätbokhandel i USA? Är ruskigt sugen på att beställa några böcker från Simple Scrapbooks men frakten skulle gå på nästan 22 USD. Lite mastigt för plånboken.....

• Cia o krabaten

Nu sitter jag med veckans skiss! Jättekul faktiskt
    Men så kom jag att tänka på att vi borde nog inte visa dem förrän vi ska lämna in dem, annars kan man ju "bli påverkad av" (Läs lifta ) Någon annans ide....
    ELler vad tycker ni???

Lioness: Det funkar också med natur foton. Gjorde så på ett foto med gräsmattan full av scilla och det blev också läckert!

• Blue Vapor

Cia - nej jag tycker som du! Hemligt tills slutsignalen går!! Annars är det ju inget skoj!

• Cheri

Mäh.. jag e snart klar o vill ju ladda upp min! Tror ni att jag har sånt tålamod, vänta över en vecka.. blah

ahja.. får la scrappa ihop nå annat att ladda upp då

• Cheri

Nån som vet om det finns kurser i hur man gör egna stämplar. eller om det finns någon info om hur man gör någonstans?`

• kela81

va in till skapahobby igår...och tänk...hon ville på en gång bara så där ha två hundra av mig Kan inte förstå att "jag tar bara ett av de här, och det här och det här" helt plöttsligt blir två hundra
    Fast jag är fortfarande lite besviken på utbudet av papper där...
    är det nån här som vet någon som säljer röda/orange papper...inte cardstock för det har jag..skulle villja ha någon mönstrat...inte vinrött eller mörkrött utan sånt därnt riktigt rött...har en idee till en LO och har helt kört fast på den nu...går inte att ändra men det verkar dåligt med de färgerna på pappersfronten....

• lovelylocks

heelt scrapbefriad loveli här mitt i flyttstädning trååååk!

ngn av er donnor som beställt från lifetimemoments.com? jag gjorde en order den 27e feb, hörde inget av dem förrän igår, typ en mån senare då har de dragit pengar o skickat paketet. och slutfrakten gick på 10.50 usd. dyrt
    tänkte bara kolla om ni vet hur d e med tullen? houseofpaper var ju sjyssta men jag vet inte om jag kommer bli snuvad ännu mera på denna beställning? dessutom beställde jag bara typ 20 papper, helt ovärt. men iofs har jag bara hittat foof a la:s papper på magnolia här i sverige å med tanke på deras rykte beställer jag hellre från utlandet.

• MAMMSY

Cia jag tycker oxå att vi väntar med å ladda upp skissbilderna den som väntar på nått gott...

• Skumpis
    Jag har aldrig gjort en LO efter en skiss någon gång och undrar hur mycket man får avvika från denna. Får och får är naturligtvis fel uttryck eftersom ingen kommer mörda mig om jag gör precis om jag vill Och hur bedömer ni skissutmaningar? Röstar ni helt enkelt på snyggaste LOn eller tittar ni även på hur lik den är skissen?

Jag har kommit så långt att jag valt ut foton, papper och rubrik. Inte dåligt för att vara mig Dessutom kommer ett paket från Pysselpunkten i veckan, så jag antar att mina Prima-blommor ska få pryda min LO
Svar på tråden Scrapträsket