• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • tr3z

Om det nu är så att det är OK med alla att jag lägger upp omröstningen?

• garfield

Hej!
    Kikar in lite här. Det var längesen jag hängde i sb tråden på familjeliv... Har fullt upp med scrappiz, men tänkte lägga till den här tråden så den hamnar som favoriter

• tr3z
    Om nån vet hur man gör omröstningar med bilder så får ni gärna tala om det, fö rjag fattar ingenting. *suck*
  • kela81

ZaraÖ-korten är skickade Hoppas att de blev bra..min skärm är så mörk så jag ser knapp någonting

• myskatt

tr3z
    Hur många ska ni va som tävlar? Jag vill görna försöka göra en omröstning .

• Cia o krabaten

tr3z: Ja såklart det är ok!
    Kan inte erbjuda mig för jag har inte plus...

Garfield: Välkommen tillbaks. Du får haka på när du hinner. Men passa dig, det händer saker fort i denna tråd

• summerminagirl

Får man vara med i skissutmaningen...? Hinner inte med att skriva här så ofta längre men jag läser ikapp så gott jag kan. Men oj vad det skrivs mycket nuförtiden! Kul att så många upptäckt denna hobby.
    Får se om jag hinner knåpa ihop en LO i helgen. Har inte scrappat på lääänge!

• MAMMSY

summerminagirl klart du ska vara med

Svar på tråden Scrapträsket