• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • ZaraÖ

Ja det missade jag mammsy! Tack!
    Jag vet att disskusionen varit uppe förut Så klart behöver man inte alltid kommentera, fast jag brukar försöka, men som du skriver att med en bäs på armen så är det inte alltid möjligt.*hihi*
    Det känns väldigt tråkigt när man ser att alla tittat men ingen skrivit nått
    Man vill ju ha kritik så att man lär sig och blir bättre! Jag är ju fortfarande nybörjare och har mycket att lära.
    Kram på er!

• ZaraÖ

Hur är det är alla redan klara med sin utmaningar? Måste börja med min..ojoj har ingen aning om vad det ska bli! Men kul ska det iaf bli

• Finta

Stockholmstjejer, visst har ni sett att det är 2 mässor på G i Stockholm??? En i maj och en i november!!

• ZaraÖ

Vad snälla ni är! nu har jag minsan fått kommentarer så jag tiger Tack!

Finta -ja i maj var det skapa hobby som skulle ha va? vad är det i november? Roligt!

• MAMMSY

Aha så det e så man ska göra-"klaga"

• kela81

Åh...gu va kul med mässor! Nån som vet när i maj det är? *hoppas att det är efter den 11*

• ZaraÖ

mammsy haha ja vist det är tydligen tricket!

• MAMMSY

Zara jag måste in å smyga lite till på din nya

Svar på tråden Scrapträsket