• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • tr3z

Japp, där hade vi lösningen! Vi kör med ett program som heter firefox, men när jag gick in i explorer så var det inga problem, där kan jag kopirea och klistra in.

• tr3z

Marajjah - jag la en bild i en annan tråd, vill inte tråka ut er med min bebis här

• MAMMSY
    Var tvungen att testa det myskatt skrev men oj vad konstigt det blev...
  • Skumpis

Mammsy - Man måste förminska ganska mycket. Söt LO

• Cia o krabaten

Oj vad ni trixar och har er

Omröstningstråd tycker jag helt klart, och anonyma bidrag, även fast det lär synas...

OCh så kan man ju skicka sitt bidrag tidigare på dagen om man inte är vaken kl 20... Om det nu ska mailas alltså.

Så får vi väl ta att en och annan utomstående kommer in och röstar, men vi kan ju skirva i TS att det är för scrappare bara.

tr3z: du får träna nu då så det blir ngn omröstning.

• MAMMSY
     vill bara tacka för alla snälla ord ni har skrivit i min gästbok om min senaste LO, det värmer så mycket särskilt när man gått å vart lite smådeppig ett tag å tyckt att man inte kan scrappa nått alls. Tycker att alla e så söta i denna tråden *Hurra för scrappträsket*
Svar på tråden Scrapträsket