• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Loppan79

Å, varför skrev någon längre tillbaka i tråden om scrapkammaren, jag surfade in där och kunde ju inte låta bli att beställa. Det fanns ju såååå mycket fina papper - och jag som inte har några pengar till sånt egentligen Ja, ja nu kanske min scraptorka kan lossa när jag får lite nya papper

• ZaraÖ

o jag var just inne på scrapaddicted och jäklars vad mycket fint!! kunde såklart inte hålla mig från o shoppa!
    ja mammsy det här är verkligen min favorit tråd! alla är ju supergulliga!

• Lehen

Jag hinner ju inte scrappa längre.
    Jag har börjat jobba så det blir ju ingen tid över.

• Blue Vapor

Hur svårt kan det vara att hitta rätt grått papper?? Blir helt tossig här.....

• Skumpis

BV - Hade också promblem med att hitta en speciell grön färg. Till slut hittade sambon en Tyvärr inte 12x12 men åtminstone syrafritt

• MAMMSY

Det här med att välja ppare e ju en hel vetenskap ju.. letar efter ett blågrått papper som inte får vara för murrigt till veckans skissutmaning... fast jag kanske ska ha ett beige istället

• Lioness

Så där, då var layout nr 7 på plats i galleriet, denna gången morotskaka. Välkomna in om ni vill!

Lioness

• kela81

ZaraÖ-jag kan fota din ficka som jag fick och skicka den till dig om du vill! Så har du kvar bilden på den i allafall

Jo...jag fick mina fickor i morse...blev sååå glad Jätte fina allihopa

• kela81

ja...självklart Jag fixar det lite senar ikväll om det är ok? *Katten har parkerat sig i mitt knä just nu och så ska jag laga mat*

Svar på tråden Scrapträsket