• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • kela81

*tjatar lite* Någon mer som kan kolla på bilden i mitt galleri? Om det är likt? KOm på att hon fick lite för litet huvud...eller vad man ska säga...öronen hamnade för långt ner...

• SvenskEngelsk

Ohhh
    Håller ALLA tummarna för lilla söta BV!!!!

Gissar att hon får en ganska stor liten pojk...:)
    hahaha

Ohh så spännande... Hoppas allt går bra!!

• ZaraÖ

kela är det du som ritat den!? jätte fin juh!

• ZaraÖ

Ny LO i galleriet, till scrapiz utmaning v 13! Ris eller ros allt är välkommet!

• kela81

Så...nu har jag laggt upp bilden igen, tillsammans med kortet så att man ser dem samtidigt

• ZaraÖ

Ni får alltså jätte gärna skriva vad ni tycker! ..så tråkigt annars Igår fick jag bara 2 kommentarer i gästboken av 25 som kollade in den nya.. O man får ju som sagt även skriva om det är nått man inte gillar All feedback är ju bra! Det är därför jag laddar upp bilderna.

• myskatt

ZaraÖ
    Hmm, jag hade inte haft hållarna längst upp på bilden utan låtit bilden vara under ringen även där.

• ZaraÖ

Jaa kanske..fast jag gillar nog den där extra detaljen med foto anchors. Tack för din kritik!

• MAMMSY

Zara jag skrev här till dig igår du kanske missade det jag tyckte att din LO var jättesnygg iallafall särskilt hur du hade bundt fast s:et
    Vet att vi har pratat om det här med att komentera när man har tittat in hos varandra förut å jag brukar försöka skriva en komentar när jag vart inne å kikat men med bebis i knät e det inte alltid så lätt, fast samtidigt hade man tittat på sakerna i verkligheten så är det ju knappast så att man bara hade tittat å sen gått därifrån utan att ha sagt nått.. å en komentar kan värma så mycket,även om man e van scrappare eller inte, å kritik är oxå bra för det e ju så man blir bättre

Svar på tråden Scrapträsket