• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Cia o krabaten

Grrrr mIn skrivare tjafsar!!!!!!!!!
    Och jag ska på scrapträff på söndag och ska skriva ut mina foton!!!
    Helt fel dag att tjafsa med mig *GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR*

• Cia o krabaten

Vad tyst det var här idag Bara för jag vill ha ngn att tjata med...

• Bejbi78

*awww* Stackars Cia, varför leker inte du med dom andra tjurarna?!

• MAMMSY

men ja e ju oxå här å smyger Cia klart vi inte lämnar dig ensam helller

• MAMMSY

Vart kan man få tag i snygga zig-zag band gröna panduro   hade bara illgröna å kräkgröna

• MAMMSY

Men va e det häääääääär har ni satt er å scrappat allihop eller??? *stackars lilla mig* får väl gå å sova då..

• Blue Vapor

Jag tror jag har värkar..... eller tror, det HOPPAS jag verkligen att det är, så det inte är på skoj detta onda! 5-6 minuter mellan, 1 minut långa........ vi ska nog ringa förlossningen innan vi "går och lägger oss" , så vi har lite koll.

Jag som skulle scrappa första ULet?! Med mitt gråa redan skurna papper!!

• myskatt

Nu har jag gjort ett bidrag till tävlingen. Ska man lägga upp det i galleriet eller är det hemligt tills söndag?

MAMMYS
    De där journaling lapparna på sidorna, måste det va två eller kan det va en hel bakom? (Vilket betyder att jag redan gjort en lång ).

• kela81

Va..är det ingen här *gråter* Och jag som behövde hjälp!!!

Har lagt upp en tecking och orginalfotot under starka bilder i mitt galleri...snälla, snälla, snälla ni kan väll säga vad ni tycker om teckningen? Helt ärligt...själv så tycker jag inte alls att det är likt

BV-hoppas att det är på riktigt denna gången och att du snart får träffa din bebbe

• kela81

myskatt....jag tror att de skulle vara hemliga tills på söndag...aå att ingen skulle inspereras av någon annan

Svar på tråden Scrapträsket