• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Marajjah
    2XA
    Så har jag fattat det ja, fast jag kan inte lägga in ändå för det kommer bara upp ett felmeddelande då jag ska testa..
  • MAMMSY

nja vara vaken.. tycker kanske att vi ska sätta en tidigare tid.. vad sägs om klockan 20.00 så ska  man ha skickat till den som ska starta omröstningen, nån som vill starta en omröstning för vi har haft lite problem med våran mail..

• Skumpis

tr3z kunde tänka sig att göra det.

mammay  du får en privatlektion av mig på söndag

• Marajjah

Röstar för tidigare tid, om det nu är så att jag skulle råka orka göra en lo...

• myskatt

MAMMSY
    Prova och lägg bilden som favorit (högerklika på bilden och lägg till Favoriter). Gå sen in på den länken och kopiera bilden. Kan funka då, har läst om nån som va tvungen att göra så.

• tr3z

det konstiga är att jag varken kan kopiera bild/klistra in eller lägga till favoriter. Det är ju skitstörigt!

Svar på tråden Scrapträsket