• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Marajjah

Hur lägger man in bilder i forumet? Jag har ju plus, men inte vet jag hur man gör för det. Finns det ngn info-sida om det som jag kan läsa om det?

Kanske ska jag förresten försöka mig på skissen jag också... Illamåendet har blivit bättre, men det är fortfarande så att jag inte behåller mkt mat. Får se hur det blir, men man skulel inte visa den innan söndag eller hur var det?

• MAMMSY

jappsöndag kl00.00 ska den va klar hoppas du mår bättre snart marajjah!

Zara,tr3z å Kela nu har jag vart inne å smygit hos er Hjälp vilka fina saker ni har gjort Missade det där med swappen, synd för det lät jättekul

• MAMMSY

Ja jag vill ju oxåveta hur man lägger in bilder i forumet skumpis dela med dig av din stora visdom

• myskatt

Jag måste va helt väck! Har kollat igenom 10 webshopar pch hittar inte nåt papper jag gillar . Vill ha nåt som passar till denna bild:

• MAMMSY

Myskatt titta in hos scrapkammaren.se Bejbi har en massa papper från we are memory keapers som skulle passa till fotot i sin butik

• Skumpis
    Mammsy - Jag är inte särskilt vis

Man går in i sitt galleri, klickar på en bild (viktigt), kopierar (genom högerklick) och klistrar sen in i forumet.
    Nå, vad tycker ni om röstningen? Själv röstar jag för omröstningstråd där alla kan rösta. Eller så tycker jag inte det Fast jag tror att det lätt blir samma vinnare gång på gång om det bara är vi som ska rösta. Säg att vi är 20 st (?) och vi har kanske en favoritteknik vilket gör att vi gillar samma scrappare varje gång. Eller så blir det inte alls så
  • MAMMSY

jag röstar för omröstningstråd helt klart!

• Marajjah

Ok, nästa fråga... Ska alla skicka in sina LO:s på söndag kl.00.00 vilket kommer att innebära att man ska vara vaken då, eller??

Svar på tråden Scrapträsket