• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • summerminagirl

Vilken tur!
    Måste plugga som tusan då så kanske jag hinner! *längtar*

• myskatt

Vem har skissen btw?

Inte för att jag har råd att lämna in några kort eller köpa mer papper *Suck*.

• tr3z

myskatt - MAMMSY har skissen i sitt galleri
    Jag vet inte hur många som ska vara med än, det märker vi på söndag.... Fast nu fick jag ju hjälp i tråden jag skrev, så nu ska det väl funka så småningom (men du får gärna göra omröstningen om du vill alltså, det kvittar mig helt å hållet) Bara vi bestämmer innan söndag så att man vet vart man ska skicka sina bidrag

• myskatt

tr3z
    Nä, gör den du! Jag är för pank för att vara med - får rösta istället.

Försästen, har jag sagt att vi ska köpa hus på torsdag, och vi som skulle vänta tills jag började plugga igen .

• tr3z

myskatt - Oki, jag gör Aha, det gick igenom allting?! Blev det det stora huset nu då? Vad roligt!!! Gratulerar

• myskatt
    Kollade på skissen. Vad är det för nåt i hörnet längst ner till höger?
  • myskatt

Jupp, 83 kvm uppe och lika mycket i källaren. 855 kvm tomt...ska bli kul att släppa T ut på gräsmattan blöjlös i sommar!

• tr3z

myskatt -                Det är en valfri liten dekoration, dvs sätt vad du vill i hörnet Tycker absolut att du ska vara med på utmaningen ändå, det är en himla bra skiss!

• Skumpis

Idag har jag svikit LOs för korttillverkning. Mitt första och jag måste säga att det var roligare  Det gick snabbt och jag fick ingen prestationsångest alls. Fast jag hoppas på att bli snabbare och snabbare på att scrappa också Har ju inte hittat min egna stil än. Kortet finns iallafall att se i mitt galleri under "Egentillverkade kort"

• aell

Skumpis: Så snyggt kort du gjort! Har aldrig tänkt på att man kan fästa blommor med eyelets... Det ska jag prova nästa gång!

Svar på tråden Scrapträsket