• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • rastom32

Hej alla 'scrappisar'

Satt o pillade med ett litet kort inatt... har satt in det under "Scrapbooking" i mitt galleri om nån vill kika

Kram *S*

• tr3z

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅHhhh, Jolin somande just på filten här bervid mig med sin gose-giraff över näsan och batterierna i kameran är på laddning!!!!!!! Hon har aldirg somnat helt av sig själv förut!!!! *sööööööt*

Flåt, det var OT, men jag var ju här inne nu när det hände

• ZaraÖ

åh så sött! typiskt att sånna grejer alltid inträffar när man står utan batterier! Hände mig med idag, tänkte filma när lillgrabben satt o tjoade för fult i babysittern, men det blidde inget

• tr3z

ja, attans typiskt! För kameran ligger ju nästan alltid här vid datorn annars... hur ska jag nu få maekn att tro mig när han kommer hem?!

• tr3z

Hur var det nu man gjorde när man packar upp nya fonter?

• Bobline

Jag fick så fina adresskort igår. Tack så hemskt mycket ni som var med :)
    Jo jag undrar om det är någon av er som ska till Helsingborg nu till helgen? På maran eller mässan?

• tr3z

Bobline - jag ska dit med Humla78 och min syster Bara på mässan då, på lördag.

• rastom32

"Bobline" Jag ska gå, men vet inte vilken dag ännu... ser fram emot det Har även scrapkvällen på Scraproom på fredag - KUL!

• Cia o krabaten

Finta: Jag har redan anmält intresse till november mässan!!!
    Var finns info om den i maj???
    (kikar in på scrappiz får vi se om det är där )

Svar på tråden Scrapträsket