• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Finta

Cia o krabaten

Jag har oxå anmält intresse till mässan i november! Den andra är via Skapa Hobby i maj. Finns en tråd under Mässor som heter Skapa Hobby...har inte hunnit kolla in den idag men till den ska jag oxå hade jag tänkt!

• rastom32

Var är den mässan i november som ni pratar om???

*S*

• Cia o krabaten

Rastom: Det är bara prel än så länge.
    Men hon som tagit tag i det har kollat upp en lokal med plats för 1500pers!!!!

Finns både hos scrappiz och papprika

• MAMMSY

Å jag har hör det ryktas om mässa i gbg i septemberGlad så det e bara att börja lägga undan pengar

• tr3z

Åsså ska det tydligen vara mässa i Köpenhamn i september också.... För oss som bor i närheten

Tänkte fressten dela ut min email till er så kan ni skicka bilder efterhand som ni blir klara. Jag är nämligen klar med min nu så jag kan inte påverkas

[email protected]

Bidrag till FL-utmaningen sön 2/4 skickas till mig: perstorpsbor@yahoo.se
  • MAMMSY

Vad hände med den här veckan?????????? Vips så var det torsdag imorgon.. gahhh hoppas jag hinner få mina bokstäver från scrapfun till skissutmaningen.. men Miggy brukar vara snabb *hoppas,hoppas,hoppas*

• tr3z

MAMMSY - ja, det brukar gå snabbt ju!

Och sen undrar jag; vem gör skiss till nästa vecka? (jag vill inte! )

• Humla78

Har sett någonstans att någon skrynklat ihop ett papper och sen färgat på vecken så de framträder lite tydligare. Vad har man för färg då?

• MAMMSY

Humla Distresser e jättebra tiil det kolla på inkywings eller octoberstamps tror att båda har en liten distress skola.. eller var det nåna annanstanns..hmn pip till igen om du inte hittar

Svar på tråden Scrapträsket