• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Jo79

Jag tycker bara det är bra att mässa är i Hbg och inte i Gbg, för jag har absolut inte råd med någon mässa. För jag hade liksom inte kunnat hålla mig borta om den hade varit lite närmare... är man beroende så är man....

• ZaraÖ

Well, tell me about it! Kan bara inte hålla mig från o shoppa!

Jag satte mig o började med skissen igår, *hihi* blev 8 st på 5 minuter så idéer finns det juh, men hur 17 ska jag kunna välja nu då?

Scrapoholic
  • ZaraÖ

Nej fy jag vill absolut inte ha några jäkla paket!

AVIS!!
  • kela81

Åh...nu så är jag klar med dopkortet, ska fota det när jag kommer hem från jobbet...och lägga in...men jag fattar inte att jag är så himmla kass på att skriva snyggt...Satt och mätte med linjal och allt för att det skulle bli rakt...men så när jag kollar efteråt så är det ändå helt snett och vint Typist mig....måste köpa en skrivare snart....innan jag har klantat till varende LO i hela värden...*suck*
    Nä...dags att fara och jobbar....

• Amelié77

Kela81 - jag tror man sitter och spänner sig och tittar sååå noggrannt när man ska försöka skriva rakt eller dra raka linjer, så det skiter sig av att man är så på helspänn. Har jag i alla fall märkt...

• BackinBlack

Kikar in en kortis medan Uma är lugn och tillfreds. Längtar tills jag får tid och ro att pyssla. Och handla! Oskyldig

nu med en liten Uma
Svar på tråden Scrapträsket