• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • rastom32

"tr3z"

Vilken dag ska du på mässan - imorgon? Jag kommer inte dit förrän på söndan', men hellre det än inte alls Du får rapportera vad du tyckte... inträdet var ju billigt iaf, en 20'a Skulle vilja ha en cirkelskärare... men är definitvt för snål för det just nu *Suck*

*S*

• tr3z

Smulan - mottaget! Det är jättekul att få veta före alla andra

rastom - ja, vi ska dit i morgon och rapport LÄR det ju bli! Är så rädd bara att jag ska bli besviken och att jag inte kommer hitta det som jag har på min "måste ha"-lista...

• rastom32

"tr3z"

Blev ju nyfiken... vad står det på din 'måste ha' lista??? Kanske jag kommer på mera...

• tr3z

rastom - hehe

* tjep framför allt! Det har varit slut när jag varit på scraproom och nu fick jag tag i en som jag inte gillar.
    * got flowers; bruna, svarta och snygga (vilken färg det nu är)
    * foamstamps, mindre än dom jag har, eller annat stämpelalfabet
    * stämpel till inbjudningskorten till Jolins namnfest
    * mera fluid chalks
    * punchar: hörnrundare, blomma och blad
    * album, helst både 8*8 och 12*12
    * plastfickor 8*8
    * PAPPER
    * nån typ av skärare
    * brads och öljetter och band

Hmm, vad mera? Jag kommer nog på när jag ser det, men visa mig gärna din lista också, om du har en  

Bidrag till FL-utmaningen sön 2/4 skickas till mig: perstorpsbor@yahoo.se
  • rastom32

"tr3z"

...ne har ingen lista - men jag fick nästan en nu Hehe... nej, men allvarligt talat så har jag fortfarande aldrig stämplat, så några foamstamps hade ju helt klart suttit fint...

*S*

• smulan001

tr3z - ja det är lite fuskit.... att du får se alla först
    Så det är shopping i helgen? Jag vill oxå ........... men denna helg är fullbokad - och jag har ju en aningens för långt till mässan

• ZaraÖ

åh jag vill verkligen ha rub-ons! domma dära superduperfina från bg är ju helt underbara!..men slut överallt! och stitches vill jag ha oxå..buhu..

• Skumpis

*sparar ner trez lista inför mässan i gbg i september*

• Lycka2

tr3z: Är sugen på foamstamps...vilkt alfabet har du köpt och råkar du veta storlek? Tycker du att de är för stora? Eller är det bara så att du vill ha lite mindre för variationens skull. Jag får nämligen för mig att de är såå stora.

• ZaraÖ

Lycka jag köpte ett super bra set med 3 olika typsnitt av varje bokstav i! både större o lite mindre. ska kolla vad dom heter...

Svar på tråden Scrapträsket