Bf november 2019
Här är tråden för oss som har bf i november! Jag är beräknad 11:e, plussade igår! Välkomna :)
Här är tråden för oss som har bf i november! Jag är beräknad 11:e, plussade igår! Välkomna :)
Håller tummarna för dig Soligtochfint!!!!
Ja det är sant, man får väl försöka förlita sig på att så länge inte kroppen talar om nåt annat för en så är man faktiskt gravid, men känner mig väldigt ogravid just nu faktiskt... Det här är min tredje graviditet (förutom 3 missfall) men grabbarna är 6 och 10 nu så det var ju ett tag sen senast :) Minns dock att illamåendet med första var ganska påtagligt första veckorna fram till kanske vecka 12, sen kom det tillbaka i typ vecka 20 när man trodde att man var safe :)
Mensen 7 dagar sen nu....har gett upp testandet för blir bara besviken då jag vet att jag kommer få negativt! Ska på besök hos bm på måndag, får se vad hon säger då
Grattis! Har mått superilla senaste veckan men fick Lergigan Comp utskrivet igår som jag testat idag och (peppar peppar) men har knappt mått illa alls idag och velat äta tom. Det är så fruktansvärt skönt!
Någon annan som börjat gå upp i vikt helt oförklarligt? Har varit helt stabil på samma vikt senaste 1,5 året. Nu har jag gått upp 2 kg på 2 veckor!!! Inte ätit godis mer än någon enstaka gång, äter bara vanlig mat... Vill ju inte gå upp 25 kg igen :( Hade samma problem med förra graviditeten, rörde på mig och åt normalt men gick upp i vikt redan tidigt.
Jag är så fruktansvärt hård i magen.
är vi flera???
Varje toabesök är som en mindre förlossning tammefan....
Vatten fiber katrinplommon päron kiwi... mina dagar går ut på att få igång magen bara ha ha ha. Nåja! Har ni tips på hur man på ett bra sätt kan hålla magen igång när man redan provat allt?
är vi flera???
Vatten fiber katrinplommon päron kiwi... mina dagar går ut på att få igång magen bara ha ha ha. Nåja! Har ni tips på hur man på ett bra sätt kan hålla magen igång när man redan provat allt?
Jag har också redan gått upp i vikt, 1kg, och är i vecka 6.
är vi flera???
Janusinfo är förresten bästa källan när det gäller ifall läkemedel är okej, det är där min barnmorska kollar i de fall där det bara står i FASS att man ska rådgöra med läkare etc.
Såhär står det om inolaxol t.ex: www.janusinfo.se/beslutsstod/janusmedfosterpaverkan/databas/bulkmedel.4.4bc1be9b166e94c897060b92.html
och microlax: www.janusinfo.se/beslutsstod/janusmedfosterpaverkan/databas/laurylsulfatinklusivekombinationer.4.4bc1be9b166e94c89705ff9f.html