Bf november 2019
Här är tråden för oss som har bf i november! Jag är beräknad 11:e, plussade igår! Välkomna :)
Här är tråden för oss som har bf i november! Jag är beräknad 11:e, plussade igår! Välkomna :)
Nä värken är lindrigare än mensvärk. Men det känns i nedre delen av magen. Imorse var det inga flytningar men två timmar senare fick jag en brun flytning under toalertbesöket. Nästa besök därefter inget alls.
Nä värken är lindrigare än mensvärk. Men det känns i nedre delen av magen. Imorse var det inga flytningar men två timmar senare fick jag en brun flytning under toalertbesöket. Nästa besök därefter inget alls.
Det låter som helt lugnt, inga konstigheter :) Brun flytning tyder på att blödningen slutat. Om det är en blödning som pågår är det rosa flytning eller blod
Det ska sköterskan på 1177 också. Att slemhinnorna är så sköra... och att det var ingen fara om det inträffar fler gånger under graviditeten. Önskar däremot att den molnande värken skulle avta... och att jag börjar må illa hahaha vill må illa som alla andra. Jag borde vara glad att jag inte mår illa :)
Nej nej nej... nu kom det blod, inte mycket men rött blod ???? kan det fortfarande vara ok? Jag känner mig så förtvivlad - vill inte förlora barnet....
Nej nej nej... nu kom det blod, inte mycket men rött blod ???? kan det fortfarande vara ok? Jag känner mig så förtvivlad - vill inte förlora barnet....
Om jag tar ett nytt gravtest och det visar att jag är gravid så måste det vara lugnt eller? Så orolig nu- molnande värk i nedre delen av magen.... känns som när jag ska få mens ;( men jag håller tummarna att det är växtvärk, livmodern som växer och blodkärl som brustit. Bara rädd eftersom det började med bruna flyttningar och nu vid senaste besöket var det blod. Kissenödig hela tiden och livrädd varje gång jag går på toaletten....
Kom blod för mig med idag, rött på pappret, hade brun äa flytningar för 2 veckor sen också :(
Vilken vecka är du i? Har du också molnande värk?