Bf november 2019
Här är tråden för oss som har bf i november! Jag är beräknad 11:e, plussade igår! Välkomna :)
Här är tråden för oss som har bf i november! Jag är beräknad 11:e, plussade igår! Välkomna :)
Alltså det här illamåendet.. Fy f*n... Har också bara mått sådär småilla innan, men sedan i fredags får jag nästan inte behålla något alls... Matos eller dofter fungerar inte alls... Kan knappt prata om mat utan att behöva springa på toaletten...
Min mage har också varit väldigt svullen, men nu går det lite upp och ner.. Nu i början beror svullnaden ju på tarmarna och att magen jobbar sämre, så jag tänker att det hänger ihop lite med dagsformen på magen snarare än hur graviditeten går (hoppas jag i alla fall :))
Jag har bf 27 november. Andra ivf försöket. Vid första fick jag missfall redan två dagar efter pluset. Så nu håller jag tummarna!
Jag har än så länge mått bra och inte känt av det så mycket mer än ömma bröst. Men idag mår jag illa och är fruktansvärt trött! Är också förkyld så frågan är om jag bara är sjuk eller om det är symtom?
Jag har bf 27 november. Andra ivf försöket. Vid första fick jag missfall redan två dagar efter pluset. Så nu håller jag tummarna!
Jag har än så länge mått bra och inte känt av det så mycket mer än ömma bröst. Men idag mår jag illa och är fruktansvärt trött! Är också förkyld så frågan är om jag bara är sjuk eller om det är symtom?
Hoppar in här :) Bf 25 november med barn nr 3. Känner mig som konstant bakis med illamående, huvudvärk och yrsel.
Har sån hemsk mensvärk idag, trotts alvedon och bruna flytningar... Så rädd att det inte kommer gå vägen den här gången
är i vecka 7 (6+4)
Ingen som kan komma med något lugnande?
Har sån hemsk mensvärk idag, trotts alvedon och bruna flytningar... Så rädd att det inte kommer gå vägen den här gången är i vecka 7 (6+4)
Har sån hemsk mensvärk idag, trotts alvedon och bruna flytningar... Så rädd att det inte kommer gå vägen den här gången är i vecka 7 (6+4)
Har också haft mycket värk till och från. Det som lugnade mig lite var det tidiga ultraljud man får via IVF-kliniken, har du inte tid för det snart?
Tappat allt illamående sen några dagar tillbaka. 3,5 v till nästa ultraljud. I mitt huvud har ju barnet dött och vi kommer inte få veta förrän dess. Tänk om man bara kunde varit lite positiv...
Tappat allt illamående sen några dagar tillbaka. 3,5 v till nästa ultraljud. I mitt huvud har ju barnet dött och vi kommer inte få veta förrän dess. Tänk om man bara kunde varit lite positiv...