BIM augusti 2019
Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!
Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!
Nej det har jag inte. Jag har två missfall bakom mig och orkar inte med ett till eller något MA etc. Alla har väl sina olika anledningar till varför de vill ta det testet. jag kommer ta det för att känna mig trygg i min graviditet och att allt ser bra ut. Ingen skillnad egentligen med att alla väljer att ta KUB testet. Tycker du att det verkar konstigt?
Heja!
Jag tyckte jag hade många som hade 13 st, nu är några färre. Jag gillar också och testa men blir lika besviken varje gång det är ett blankt test, ändå fortsätter man testa.
Jag har psykiskt förberett mig på att det här kommer ta några månader. Därav många tester.
Haha kul att se alla era test. Jag har ett graviditetstest i garderoben. Köpte i december månad för jag trodde kanske att det behövdes, eftersom mensen var 5 dagar sen. Samma dag jag fick hem det så kom mensen efter det vägrar jag ens titta åt testet innan det känns som att det är dags:)) Fattar inte hur ni alla har nerver till att testa;))
Du måste ha nerver av stål som kan låta de ligga haha :D!
Var lite rosa på pappret nu vid senaste toabesöket. Spotings såklart, är på bim-3. Är så sjukt less på att göra ännu ett försök :(
Ingen mens, negativt test..
Alla väljer inte KUB test. Jag gjorde inte det på mina 2. Jag skrev ju till dig att jag bara var nyfiken. Jag har också 2 missfall bakom mig men jag skulle nog inte välja att göra något sådant. Men som sagt alla är väl olika. Och det får man vara :)
Lycka till!
Lika bra att ha hemma så man slipper småspringa till apoteken / beställa hem! Är testlagrets egna bra?