• Freya18

BIM augusti 2019

Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!

• Svar på tråden BIM augusti 2019
  • Lady K

Är nu på ÄL+4, har molvärk till och från precis som dig Freya18. Det hade jag dock förra cykeln också och då blev det ju inget så tar inte det som ett för mig även om det såklart kan vara det också. Har bara fått en känsla av att det inte tagit sig denna gång heller, även om jag vet att man inte behöver känna massor av symptom innan bim. Det gjorde jag inte min förra graviditet.

Jaja, det är bara att vänta och se. Såå lätt...;)

• Mathilda999
    EllaLo skrev 2019-08-21 18:42:52 följande:

Skulle noga säga som ovanstående! :) tog du det nu eller imorse?

Jag tog det imorse men hann inte riktigt analysera mina bilder för än jag kom hem efter jobbet :). Jag plussade med tidigare graviditet på ÄL+10 (gick inte vägen) Så lite orolig att jag inte ser något imorgon för då känns det kört...

Tack för ni tog er tiden att kika !
  • EllaLo
    Freya18 skrev 2019-08-21 18:55:53 följande:

Molar i livmodern. Rätt så tydligt. Funderar vad det kan bero på. En graviditet är det inte så pass tidigt (ÄL+5).

Kan det mola och värka för att slemhinnan byggs upp och blir tjockare? Kan det kännas? Det började igår morse och har molat på hela tiden.

Ja, jag tänker typ att blod strömmar till för att bygga upp lixom :)
  • EllaLo
    PelloBello skrev 2019-08-21 19:05:36 följande:

Bim-1 och toknegativt test.

Den här månaden har jag haft den värsta pmsen någonsin. Haha. Nu är det bara att invänta mensen då.

Håller tummarna!! <3
  • Anonym (haloj)

Tror ni att ?ömma i bröst? är en måste symptom? Min bin är på fredag och idag börjar det ömma som aå kan jag bero på mensen.

• Tr0ust

Är det någon här som äter kosttillskott nu i förberedelse för att bli gravid?

Jag kör på Omega 3 - 3 Kaplsar om dagen, B12 + Folsyra, Vitamin D :)

Någon annan? :)

• Freya18
    Tr0ust skrev 2019-08-21 19:40:21 följande:

Jag tar C-vitamin (kan ev. hjälpa vid mellanblödningar), järn och folsyra. Äter också krossade chiafrön som innehåller en hel del omega 3.
  • Freya18
    EllaLo skrev 2019-08-21 19:24:34 följande:

Ja, jag tänker typ att blod strömmar till för att bygga upp lixom :)

Ja, det är säkert nåt sånt som känns. Växande slemhinna. Förhoppningsvis kommer den inte ut som mens sen. Vill ju så gärna ha en till liten majbebis.
  • Mathilda999
    Anonym (haloj) skrev 2019-08-21 19:33:54 följande:

Tror ni att ?ömma i bröst? är en måste symptom? Min bin är på fredag och idag börjar det ömma som aå kan jag bero på mensen.

Nej ! Jag hade inte ömma bröst bara att dem blev större dock först veckan efter BIM. (Dock gick inte den graviditeten vägen)
  • EllaLo
    Tr0ust skrev 2019-08-21 19:40:21 följande:

Äter folsyra, EPA-glandin och c-vitamin samt kollagen :). Sistnämnda är dock inte för att bli gravid men tror inte heller de skadar eftersom de är för leder m.m. :)
Svar på tråden BIM augusti 2019