• LLW

IVF hösten 2019

Hej!

Vi ska påbörja vår fjärde ivf i augusti/september. Det är alltid skönt att kunna skriva av sig och diskutera med andra som går igenom liknande, så häng gärna med i tråden så peppar och hjälper vi varandra under behandlingarna!

• Svar på tråden IVF hösten 2019
  • TwinkyIVF
    Hedblomster skrev 2019-11-02 15:09:40 följande:

Kände hur det högg till i magen för ett par timmar sen och nu när jag gick på toa är det blod i lutinusen :( vet att man kan blöda även som gravid men det där hugget kändes precis som tidigare misslyckanden...

håller tummarna så hårt!!!!
  • TwinkyIVF

Jag tog Ovitrelle vid 19.00 den 25e oktober. När "borde" man kunna tjuvtesta om inte mensen kommer imorgon/ måndag?

• LLW
    Hedblomster skrev 2019-11-02 15:09:40 följande:

Kände hur det högg till i magen för ett par timmar sen och nu när jag gick på toa är det blod i lutinusen :( vet att man kan blöda även som gravid men det där hugget kändes precis som tidigare misslyckanden...

Jag hade som mest blödningar precis när jag plussade, sen har de avtagit. Och mycket hugg i magen just då också, sedan har det mer blivit molvärk.

Vet hur jobbigt det är, fy fan vad ångest man får varje gång man måste gå på toaletten.. när har du testdatum?
  • Hedblomster
    LLW skrev 2019-11-02 18:06:59 följande:

Jag hade som mest blödningar precis när jag plussade, sen har de avtagit. Och mycket hugg i magen just då också, sedan har det mer blivit molvärk.

Vet hur jobbigt det är, fy fan vad ångest man får varje gång man måste gå på toaletten.. när har du testdatum?

Jättejobbigt :( speciellt eftersom just dessa hugg hade jag dels vid min förra kemiska precis när testen gick från positiva till negativa, samt vid mina två färska återföringar precis innan mensen kom... Känns verkligen kört men jag ska testa imorgon igen och se om det ändrats nåt. Men verkligen haft en dålig känsla. Har testdag på rd 18 så om en vecka. Hade vi gått kvar i Falun hade vi haft på måndag!

Hur mår du? Bara limbo antar jag? :(
    Instagram: ttcsomewhereinsweden. Försökt sen mars-17. X i maj-17. IVF1 jan-19 minus. Fet1 mars-19 minus. Fet2 april-19!
  • LLW
    Hedblomster skrev 2019-11-02 18:37:29 följande:

Jättejobbigt :( speciellt eftersom just dessa hugg hade jag dels vid min förra kemiska precis när testen gick från positiva till negativa, samt vid mina två färska återföringar precis innan mensen kom... Känns verkligen kört men jag ska testa imorgon igen och se om det ändrats nåt. Men verkligen haft en dålig känsla. Har testdag på rd 18 så om en vecka. Hade vi gått kvar i Falun hade vi haft på måndag!

Hur mår du? Bara limbo antar jag? :(

Hoppas det blir starkare! Tar du något mer än lutinus?

Jag mår rätt skit. Började blöda nu på kvällen, så jag antar att missfallet är på gång. Känns sjukt men jag hoppas nästan det, så jag slipper gå igenom den där vidriga medicinska aborten igen. Bättre att det får gå av sig självt. Misstänker dessutom att jag blivit matförgiftad för jag började må sjukt illa efter middagen och har börjat kräkas. Livet alltså.
  • Najo
    LLW skrev 2019-11-02 21:29:38 följande:

Jag mår rätt skit. Började blöda nu på kvällen, så jag antar att missfallet är på gång. Känns sjukt men jag hoppas nästan det, så jag slipper gå igenom den där vidriga medicinska aborten igen. Bättre att det får gå av sig självt. Misstänker dessutom att jag blivit matförgiftad för jag började må sjukt illa efter middagen och har börjat kräkas. Livet alltså.

Skit i kvadrat! Kram
  • Hedblomster
    LLW skrev 2019-11-02 21:29:38 följande:

Bara lutinus, och bamyl på eget bevåg. Fan också, jag hade sånt hopp för dig :'(
    Instagram: ttcsomewhereinsweden. Försökt sen mars-17. X i maj-17. IVF1 jan-19 minus. Fet1 mars-19 minus. Fet2 april-19!
  • Hedblomster

Det blev inget mer hörrni, dagens test nästan blanka.

• LLW
    Hedblomster skrev 2019-11-03 08:18:24 följande:

Det blev inget mer hörrni, dagens test nästan blanka.

Va?! Nej är det sant? :( jävla skit också! Är det som sist du fick kemisk? Varför händer det ens, fy fan vad jobbigt det måste vara :(
Svar på tråden IVF hösten 2019