Testade med Clearblue testa tidigt-test idag, två dagar innan klinikens testdag men på min beräknade mensdag. Det var negativt. 
Är inte förvånad då jag inte känt av någonting.. framförallt inte i brösten som ju ändå brukar spänna rätt snabbt. Vill bara få mens nu så vi kan köra ett försök till direkt. Kände mensvärk nästan direkt efter att jag tog testen och jag borde få mens idag enligt min egen cykel. Har ni varit med om att Lutinusen försenar mensen lite eller?
Ni som köpt tre-pack med försök privat - hur har ni lagt upp det? Så här har det sett ut för oss hittills:
1:a försöket - blev överstimulerad, 6 blastisar till frysen, ett insatt i FET (gravid, missfall v 6)
2:a försöket FET - ej gravid
Jag tänker nu att det rimligaste vore väl att göra ett FET nu med en av våra 4 frysta blastisar? Man får nämligen byta ett färskförsök mot 2 FET. Då blir denna misslyckade FET:en och nästa FET 2:a försöket. Så har vi sen ett färskförsök kvar, dvs 3:e försöket. Om det inte funkar ingår också ett till frysförsök om man har nåt i frysen, och det har vi ju.