Anonym (.) skrev 2019-08-31 12:04:19 följande:
Vad får dig att göra så. Är det rädsla att göra bort sig, att hålla pokerface för att inte avslöja sitt intresse, eller ? Jag är ganska bra på att läsa ögon, men hon är svår. Allt jag har att gå på är att hon söker mig ofta och att hennes pupiler ökar, men det kan dom göra även när någon är en bra och engagerad lyssnare. Ofta brukar kvinnor le och vara lite nervösa och många gånger så kan man se i ögonen och kroppsspråket.
Jag har ett intresse men hon är svår. Situationen är lite svår , eftersom det är på jobbet. Men jag är helt klart intresserad.
Ja det kan man fråga sig.. ? Jag tror bara att jag blir helt tagen av situationen. Har nog aldrig upplevt något liknande tidigare. Svårt att beskriva.. Visst har jag en rädsla över att andra ska se att jag gillar personen. Det känns som att alla kan läsa mig som en öppen bok när jag tittar in i hans ögon. Det känns som jag blottar mig.
Så helst undviker jag "öppen" kontakt.. Dock har det varit svårt med tanke på att det oftast är folk runt i kring.
Ja det är en rätt så komplicerad situation för oss också. Dock så kommer jag nog inte att träffa på honom på jobbet framöver.
Tänker du göra något åt situationen ? För det låter som att hon är intresserad av dig. :)