BIM januari
Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!
4/1 - boshab
Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!
4/1 - boshab
Vad väntar du på? Köp ett test och testa dig på lunchen haha.
Så kom mensen precis på ÄL+9 (dag 23 i cykeln), så tidigt har jag aldrig fått mens innan. Så jävla besviken nu, mina svaga plus igår och idag var tydligen inget iallafall.
Hoppar vidare till nästa bim tråd. Lycka till ni andra!!
Idag har jag fått svagt på Early. Tog även ett vanligt test, ett ytterst svagt streck där med (nedre på det inverterade). Jag är på äl+9-10. Kemisk graviditet förra cykeln och innan dess tidigt missfall, så jag hoppas innerligt att det håller sig kvar den här gången. 

Idag har jag fått svagt på Early. Tog även ett vanligt test, ett ytterst svagt streck där med (nedre på det inverterade). Jag är på äl+9-10. Kemisk graviditet förra cykeln och innan dess tidigt missfall, så jag hoppas innerligt att det håller sig kvar den här gången.
Okej! Vad spännande, att det kom så på en gång ?? Jag är på äl+5 och mina bröst ömmar rätt mycket. Det gör dom aldrig såhär tidigt men...det har hänt, men sällan. Jag var rädd att det var kört, att pmsen hade kommit tidigt eftersom ägget troligtvis inte fäst.. men vem vet . Det kanske inte är så , förhoppningsvis inte
Det ser lovande ut för att vara så tidigt :)
BIM i morgon. Ingen mensvärk ännu men fortsatt ont i bröst å smärtor i låg mage. Tror fortfarande inte på graviditet pga test jag tog i äl+6 och känslan i kroppen. Men HOPPAS såklart. <3
Hoppas verkligen att det fortsätter öka, är livrädd just nu...
Förstår verkligen känslan, har varit med om att det inte ökar och att det ökar. Jättejobbigt med det förstnämnda. Folk säger slappna av och prova om några dagar men det enda som lugnade mig var att se stegring varje dag, och känner man så tycker jag man ska göra det. Jag testade fram till bim+5 och då tog testerna slut. Tänker ta ett digitalt för att se att veckorna ökat senare också. Lugnet kommer när man är redo för det tror jag :)