• boshab

BIM januari

Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!

4/1 - boshab

• Svar på tråden BIM januari
  • MissJibs
    JeSuisMoi skrev 2020-01-14 06:42:54 följande:

Ja jag har laddat på med många tester så jag fortsätter testa nu varje dag. När jag fick tidigt missfall slutade jag testa och sen fick jag minskade symptom så då tog jag ett till test som var ungefär lika starkt som när jag plussade = alldeles för svagt. Så den här gången fortsätter jag varje dag.

Vad tror du om stegringen från igår? Övre är gårdagens och undre är dagens (ett 10 och ett 25 test).

Tycker d ser ut som en normal stegring. Ff svårt att se men vet att kvalitén på bilderna blir sämre när man laddar upp dom här.
  • Lyra78
    Mezzy skrev 2020-01-11 20:25:06 följande:
    Tack snälla! <3

Tror det va lite sent för en implantationsdipp. Tempen sjönk inte så mycket men tillräckligt för att jag skulle tro att allt skitigt sig denna månad oxå. :) igår va tempen hög igen men jag sov galet dåligt den natten då dottern va vaken nästan hela natten så vågade inte lita på tempen. Men när jag tempade idag på bim dagen så va tempen jätte hög fast jag sovit hela natten så då fattade jag. :D

Hur går det för dig?
    Ok Glad, så glad för din skull!
    Jaa, vet inte riktigt vad kroppen håller på med denna månad. BIM igår, ingen mens men inget plus. Fick ett nytt stort dipp på sö, nu högre temp igen Obestämd. Tror egentligen att mensen är på väg, men kan liksom inte släppa hoppet vilket tär på mig. 
  • Mikkans

BIM idag och testat svagt positivt. ÄL 28/29 december. Tyvärr kan tydligen lloyds apoteks test ge spöksträck. Men hoppas såklart inte! Bifogar bilder på testen.

• sarakarolina

Bim+3 idag. I fredags fick jag ett svagt plus, i söndags ännu svagare och idag negativt. För en timma sedan fick jag en blödning. Jag blir så ledsen :(

Fick ett mf i oktober då jag var i vecka 7 och jag fick så fruktansvärt ont i kroppen. Jag hoppas att denna gång är mildare.

Bara att hoppa upp på hästen igen antar jag.

• Bananpannkaka

Hej! Jag har BIM idag och testade tidigt i morse. Tycker jag ser ett svagt streck på stickan (?). Har haft bruna flytningar hela förmiddagen. Tror ni jag är gravid? Lycka till alla ??

Svar på tråden BIM januari