• boshab

BIM januari

Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!

4/1 - boshab

• Svar på tråden BIM januari
  • EllieB
    Bananpannkaka skrev 2020-01-14 13:34:40 följande:

Glömde bilden, här kommer den

Ser något svaaagt
  • Mikkans
    Bananpannkaka skrev 2020-01-14 13:34:40 följande:

Vilket test?:)
  • Mikkans
    Bananpannkaka skrev 2020-01-14 13:34:04 följande:

Har oxå BIM idag och fick så svagt. Mitt är Lloyds tidiga och fick nog ungefär samma styrka på mitt sträck :)
  • Bananpannkaka

@mikkans

Mitt var också Lloyds. Håller tummarna. Känns inte så lovande med flytningar, men herregud vad jag önskar det blir starkare. Tänkte testa imorgon på morgonen också, när ska du testa igen?

Håller tummarna för oss. :)

• Bananpannkaka
    Mikkans skrev 2020-01-14 13:57:29 följande:

Har oxå BIM idag och fick så svagt. Mitt är Lloyds tidiga och fick nog ungefär samma styrka på mitt sträck :)

Mitt var också Lloyds. Håller tummarna. Känns inte så lovande med flytningar, men herregud vad jag önskar det blir starkare. Tänkte testa imorgon på morgonen också, när ska du testa igen?

Håller tummarna för oss. :)

Nu tror jag att jag svarade på rätt sätt? Sorry, ny och inte helt lätt i mobilvy.
  • Bananpannkaka
    Mikkans skrev 2020-01-14 10:14:06 följande:

BIM idag och testat svagt positivt. ÄL 28/29 december. Tyvärr kan tydligen lloyds apoteks test ge spöksträck. Men hoppas såklart inte! Bifogar bilder på testen.

Mitt test-streck satt också på ena sidan av stickan. Funderade på om det var färgrester och att det ?riktiga? sitter i mitten. Men har ingen aning om hur det funkar egentligen.
  • Mikkans
    Bananpannkaka skrev 2020-01-14 15:38:39 följande:

Mitt test-streck satt också på ena sidan av stickan. Funderade på om det var färgrester och att det ?riktiga? sitter i mitten. Men har ingen aning om hur det funkar egentligen.

Ja de verkar sitta på sidan typ.. men de gjorde oxå mitt kontrollsträck och gissningvis beror de på hur testet är fastsatt och inte annat.. jag testar med ett nytt från Lloyds i morgon så får vi se.. Hoppas för oss båda!!
  • Önskarbebis2020
    Mikkans skrev 2020-01-14 16:08:48 följande:

Ja de verkar sitta på sidan typ.. men de gjorde oxå mitt kontrollsträck och gissningvis beror de på hur testet är fastsatt och inte annat.. jag testar med ett nytt från Lloyds i morgon så får vi se.. Hoppas för oss båda!!

Jag vill annars rekommendera predictor early som mäter ifrån 10. Tycker dom var superbra och tydliga. Finns bland annat på apotea att beställa
  • Mikkans
    Önskarbebis2020 skrev 2020-01-14 16:16:00 följande:

Jag vill annars rekommendera predictor early som mäter ifrån 10. Tycker dom var superbra och tydliga. Finns bland annat på apotea att beställa

Tack! Vet du hur starkt ett test bör vara på BIM?:)
  • EllaLo

Fick glad gubbe på äl test igår, så nu börjar den låååååånga två veckors väntan! Finns inget segare.. någon som ligger lika med mig ? Min mens är oregelbunden så BIM kan vara lite närsom mellan 25-28 januari, förhoppningsvis så sent som möjligt för ägget ska ha en större chans :)

Svar på tråden BIM januari