Oerhörd skrev 2020-03-18 18:32:11 följande:
Vet du vad? Rätt många har aldrig tänkt tanken att det inte måste vara en big deal. En hel del tycker att det jobbigaste är vad alla andra tänker om den som kanske vill stanna trots att partnern var otrogen. Kan det inte vara pyttelite skönt då tror du, att höra att det finns en människa eller två som faktiskt menar att det inte är hela världen? Utan att någon helt rabiat ska övertyga en om att det är för att den personen är helt utan moral och tycker att lögner och svek är fantastiskt bra grejer enbart för att personen själv är ett otroget svin som skiter i allt och alla.
Om min relation hade något med ts att göra så hade jag tagit upp det alldeles själv, men det har jag inte gjort.
Faktiskt det märkligaste inlägget jag läst på länge eftersom jag efterlyst svar som har med ts beteende att göra.
Skall jag tolka det som att ts man skall vara tacksam att han inte vet att han är bedragen, så att han slipper skämmas över att han stannar och ev. förlåter? Tror inte det...
Menar du att det är helt ok att som ts hoppa i säng med en kollega...Ångrar inget, men vill inte ta ett snack med sin man (om så bara för att tala om, om det är något hon är missnöjd med). Men det vill hon inte, för hon älskar ju sin man, och det skulle ju kunna ställa till det...
Men det skulle ju vara gött att ligga en repris. Vilket också sker fyra månader senare.
Enligt dig skall man alltså tycka det är ok att svika sin partner som man påstår sig älska?
Jag vet inte var du fått att jag jämfört din relation med ts. Men får jag fråga...Vem har varit drivande i att öppna er relation?
Konstig också att ts inte har svarat mer än en handfull svar. Tror kanske vi har med ett troll att göra..