Inlägg från: Ingenpsykolog |Visa alla inlägg
  • Ingenpsykolog

Här är vi alla vänner.

Freddie K skrev 2022-10-11 17:30:24 följande:
    OMG! Den var längesen! Drömmer
    Ja, och vissa saker blir på något sätt ännu roligare när de omges av ett nostalgiskt skimmer, EMÖÅ 🤩

(Ny, egenpåhittad akronym för Enligt Min Ödmjuka Åsikt 😁👍)
  • Ingenpsykolog
    Freddie K skrev 2022-10-11 17:56:52 följande:

OTB! BBT! .

Sov gott. Ses imorgon! 😴😴
    Vrid mobilen 90° så fungerar "tumme upp", "tumme ner", citera mm
  • Ingenpsykolog
    Freddie K skrev 2022-10-08 15:55:32 följande:

För att nörda ner mig lite.

I bad boys sjunger de:"Whatcha gonna do when Sheriff John Brown comes for you".

I I shot the sheriff sjunger Bob Marley:"Sheriff John Brown always hated me. For what I don't know 

Apropå Sheriff John Brown...

• Ingenpsykolog
    Freddie K skrev 2022-10-12 11:52:52 följande:

Jag måste fråga en sak: Är det bra reklam om man trycker Guldgrävare Jack på en t-shirt med länken till BoD nedanför?

Det kan det nog vara. Men då får du vara beredd på att bli fotad av de som är intresserade. Det hade jag gjort om jag mött dig och ville komma ihåg webbadressen. Undrar om det funkar att scanna av en QR-kod med mobilen från en tröja? 🤔
  • Ingenpsykolog
    Freddie K skrev 2022-10-14 07:00:22 följande:

Jag kom att tänka på en sak på spårvagnen hem igår: Det finns ju något som heter sju sorters kakor. Tänk om det fanns något som hette sju sorters vin? Jäklar vad roligt man skulle ha då! .

Eller Sju sorters sprit! 🤣
  • Ingenpsykolog
    Freddie K skrev 2022-10-14 16:49:59 följande:
    Hört från Parlamentet:

Vad är en dildo?

Är det inte bögen i Sagan om ringen.
    Det känns nästan fånigt att erkänna hur full i skratt jag blev av det skämtet! 😁
  • Ingenpsykolog

Det känns nästan som julafton när Queen släpper en tidigare inspelad men inte släppt låt med Freddie Mercury. I alla fall för mig som älskar Queen. Nu e're freeeeeedag! 

• Ingenpsykolog
    Antigone skrev 2022-10-14 17:00:07 följande:
    Var det någon som sade sprit?! 🥳 Trevlig helg på er! 🍹
    Trevlig helg! 🥳🥳

*tar ett varv SLD runt lokalen*

En av flera bra tolkningar av låten, med mer fart än originalet 😉

• Ingenpsykolog
    Antigone skrev 2022-10-14 22:33:07 följande:
    Wooosh! Vilken överraskning 😮 Den här låten hade jag helt missat och håller med om att det känns som julafton 🧑?🎄 Tack för att du delade den! Japp, nu är det fredag 🥳 
    Inte konstigt att du "missat" den, då den släpptes förra veckan. Tack och lov vet en av tjejerna från hemtjänsten hur mycket jag älskar Queen, och hon gillar också dem. Hon skickade länken till den på Spotify efter att ha hört om den i en intervju som Lotta Bromé gjort med någon musikjournalist (typ).
Svar på tråden Här är vi alla vänner.