Inlägg från: Ingenpsykolog |Visa alla inlägg
  • Ingenpsykolog

Här är vi alla vänner.

Antigone skrev 2022-10-28 19:11:24 följande:
    Vet inte om jag skulle vilja kalla Torsten söt och oskyldig, men kärleken är blind och kan tänka mig att Torstens tuffa moster har mosterglasögonen på sig 😂🤓😍 Inbillar mig att hon ser ut så här, alldeles vit i pälsen av ålder 🐁
    Jag håller med dig! Jag ser fram emot morgondagen när vi kanske får reda på hur Torsten och Elvira (Torstens flickvän för er som inte redan känner till henne) upplever monsters intrång! 👍🤣
  • Ingenpsykolog
    Freddie K skrev 2022-10-29 13:28:52 följande:

Någon som vill ha tårta? Jag bjuder! Mamma hade köpt en prinsesstårta till mig. Vet inte om hon ville säga något med det? Kanske att jag är hennes lilla prinsessa, eller något, haha! Jag får ju inte äta sånt som ni vet, men en gång per år går väl bra? Jag är ganska liberal med det, så att säga.

Jag tar gärna en tårtbit.  Tack så mycket! 🥳
  • Ingenpsykolog
    Freddie K skrev 2022-10-29 14:58:30 följande:
    *Ge en tårtbit till*.
    Tack så mycket! Jag undrar var Torsten och Elvira gömmer sig? 😁
  • Ingenpsykolog
    Anonym (Allmighty Torsten) skrev 2022-10-29 15:11:06 följande:
    Jag är här, yo! Jag har legat och sovit hela dagen för Freddie K väckte mig igår kväll och höll mig vaken ett bra tag. Mi nah likey!
    Jag förstår att du inte gillar att bli väckt, men Freddie menade säkert inte att vara taskig. Han ville nog bara ha sällskap. 

Det verkar som att din moster letar efter dig. Hon irrade runt här nyss, och pratade om rosa garn. Hon verkar ha planer på att förvandla dig till en grisfärgad råtta! 😆

Har du sett henne idag?
  • Ingenpsykolog

Bjussar på lite musik för att muntra upp Torsten. Svårt att blänga när man lyssnar på den här låten. Den passar utmärkt för SLD!

Vrid mobilen 90° så fungerar "tumme upp", "tumme ner", citera mm
  • Ingenpsykolog
    Anonym (Allmighty Torsten) skrev 2022-10-29 15:24:34 följande:
    Jag såg att hon var förbi här förut. Jag vill inte ha rosa på mig! Skrikandes
    Jag förstår dig! 😉
  • Ingenpsykolog
    Anonym (Allmighty Torsten) skrev 2022-10-29 15:29:57 följande:
    Jag kan ju inte se ut som en damråtta. Pund intended. :-P.
    Med hela utstyrseln som moster verkar planera hade du nog mer sett ut som en mutation mellan en gris och en dammråtta, eller en nyfödd råtta innan den får päls, men jag förstår att dy inte vill se ut som en damråtta!

Jag har inte träffat Elvira än. Är hon lik dig? Hon kanske vill ha rosa kläder? Din moster verkar inte helt hundra. Det kanske går att lura henne att Elvira är du?
  • Ingenpsykolog
    Freddie K skrev 2022-10-29 15:42:35 följande:

Ett träd till ett annat:" Do you löv me?" "Näver!"

Klassiker, men rätt så kul!
  • Ingenpsykolog

Om någon "nykomling" är nyfiken på vad SLD är så finns svaret i en utförlig beskrivning i mitt inlägg #14212.

För att hitta det kan ni använda "visa endast" mina inlägg. Då finns inlägget på sida 15 👍

• Ingenpsykolog
    Anonym (Allmighty Torsten) skrev 2022-10-29 15:44:39 följande:
    Elvira är lite mindre och rosa. En damråtta är lite mindre och rosa. Så ser man skillnad på oss dammråttor.
    Tack för förklaringen! 👍🐀🐁
Svar på tråden Här är vi alla vänner.