Inlägg från: Ingenpsykolog |Visa alla inlägg
  • Ingenpsykolog

Här är vi alla vänner.

Anonym (Nytt alias?) skrev 2022-10-04 09:01:46 följande:

Idag är det kanelbullens dag, och eftersom jag fick en när jag var här första gången så tänkte jag bjuda igen. 
    Vi har köpt en ny kaffebryggare men glömde köpa kaffe så ni får snabbkaffe, finns olika tesorter också. 

Tack för kanelbullen (@)!
    Jag norpade både en kaffe och en kopp chai örtte som jag borstade med färsk ingefära. Jag lämnade kvar knölen om någon annan vill ha lite i sitt te. Det river gott i halsen när man är förkyld, och är dessutom bra för immunförsvaret! 👍

Den här gigantiska @ fick jag av hemtjänsten 

När jag hade skurit småbitar av ingefära och skulle lägga bitarna i muggen, samtidigt som jag hade honungsburken framme, utan lock blev det lite fel 🙈 Det gick lätt att få upp bitarna, och de skulle ju ändå till samma ställe som honungen. Men jag skrattade gott åt mitt misstag 😝
    Vrid mobilen 90° så fungerar "tumme upp", "tumme ner", citera mm
  • Ingenpsykolog
    Freddie K skrev 2022-10-04 10:01:35 följande:

Det började igår eftermiddag med att jag fick en virusvarning. Jag ringde ett nummer och vi satt i 40 min. Han gjorde en analys, sen kopplade han in teknikerna som rensade min dator. Jag köpte ett asbra antivirusprogram som kostade 6000. Hoppas det är värt det! Sen slutade mitt internet att fungera. Jag satt percis i telefon med Comhem och vi kollade vissa saker, Han sa att jag behövde en nätverkskabel för att vi skulle kunna gå vidare.

Jag sa att jag skulle leta upp den och sen ringa tillbaka. Sen kom jag på att jag kan ju testa att starta om datorn. På vinst och förlust, liksom. Och efter ett tag funkade det igen. Varför säger dem inte till en att man kan testa med att starta om datorn från början?

Så nu hoppas jag att allt ska fungera!  // Glad

Förlåt, kunde inte motstå frestelsen att lägga in det här klippet 😝 Jag ääälskar "IT crowd"!

• Ingenpsykolog
    Anonym (Märta) skrev 2022-10-04 07:12:20 följande:

Jesus älskar Dig med en ofattbar kärlek.

Tryggt att veta. Här är alla välkomna. Du och Jesus får ta för er från fikabordet.
  • Ingenpsykolog
    Freddie K skrev 2022-10-04 15:31:22 följande:
    Haha, ja! Om du är kines idag så är jag det imorgon! Tungan ute
    Vad orättvist! 😝
  • Ingenpsykolog
    Freddie K skrev 2022-10-04 15:31:22 följande:
    Haha, ja! Om du är kines idag så är jag det imorgon! Tungan ute
    Förlåt, läste fel 🙈 tyckte dy hade skrivit "om jag är kines idag så är jag det imorgon!", och tog det som att du inte ville turas om.  Nu är jag glad och l7te skamsen över mitt lilla utbrott i mitt förra inlägg. 😁
  • Ingenpsykolog
    Freddie K skrev 2022-10-04 15:37:18 följande:
    Nja, idag har det varit lite jobbigt med. Ojdå, det låter inget bra. Hoppas du mår bättre snart. {#emotions_dlg.flower}
    Tack snälla, jag mår lite bättre just nu. Såg att det blev en del fel i det inlägget. Bland annat "Sov Meat" istället för "sov mest". "Sova räv" har jag hört talas om, men inte "sova kött"! 😁
  • Ingenpsykolog
    Mortiscia80 skrev 2022-10-04 17:47:06 följande:
    Krya på dig! Förvånad
    Tack snälla. Det blev inget mer avancerat än en dusch och byte av sängkläder idag. 

Ett annat av mina favoriter från Bonprix. I fleece. Mysigt nu på hösten. Enda nackdelen är att håret blir elektriskt och står åt alla håll 🤣
  • Ingenpsykolog
    Mortiscia80 skrev 2022-10-04 17:47:53 följande:
    Ah, lite si och lite så. Sonen tappade bort sin mössa, lång dag på jobbet, snart middag iaf :) Falukorv, vita bönor och kokt potatis
    🤗🥰❤️
  • Ingenpsykolog
    Antigone skrev 2022-10-04 21:00:33 följande:
    Älskar din nya sidfot! 😂👌
    Den första eller version 2.0? 😉
    Vrid mobilen 90° så fungerar "tumme upp", "tumme ner", citera mm
Svar på tråden Här är vi alla vänner.