Inlägg från: Ingenpsykolog |Visa alla inlägg
  • Ingenpsykolog

Här är vi alla vänner.

Antigone skrev 2022-10-14 22:34:24 följande:
    Nu är det dags att börja luska igen angående vilken emoji som inte fungerade 😉 Alltid lika spännande!
    Svaret kanske redan finns i tråden, men jag gissar på en tomte. *testing, testing* 🎅🤶🧑?🎄
  • Ingenpsykolog
    Antigone skrev 2022-10-16 10:23:05 följande:
    Tre dagar?!!! Det var snabbt överstökat 😅😵
    Säger detsamma. Tidigare blödde jag som en gris i en vecka varje månad....
  • Ingenpsykolog
    Antigone skrev 2022-10-16 10:26:15 följande:
    Under di kunskapenstree! 🍎🌳 *Ylar*.
    ...där gud skapade människans röv 😁😆
  • Ingenpsykolog
    Antigone skrev 2022-10-16 10:36:18 följande:
    Nej, men jag kollar på kurser! Jag funderar på att börja plugga igen, samtidigt som jag jobbar. Tycker om att plugga och är lite sugen på att kombinera mitt nuvarande jobb med att jobba som journalist 😄
    Vi hejar på dig! 🙌
  • Ingenpsykolog
    Freddie K skrev 2022-10-16 17:25:53 följande:
    Jo, jag gör ju det.

Jag vill bara säga tack för att du finns {#emotions_dlg.flower} och för att Ingenpsykolog och Antigone finns. Ni gör mina dagar! .
    Tack för att ni alla finns, säger jag med! 🥰
  • Ingenpsykolog
    Antigone skrev 2022-10-16 17:54:07 följande:
    Så fint sagt! {#emotions_dlg.flower} Detsamma till dig och er andra också 😊 Här har vi ett härligt litet krypin! Funderar nästan på att brodera en väggbonad med orden Välkommen in i värmen, citat från Mortiscia80, och sätta upp den på väggen här i tråden 😁
    Det håller jag med om, och jag ser fram emot att se broderiet! ❤
  • Ingenpsykolog
    Freddie K skrev 2022-10-16 17:58:39 följande:
    Ja, gör det. . Vi har till och med en egen låt här i tråden. .
    Vilken låt var det nu igen? 
  • Ingenpsykolog
    Mortiscia80 skrev 2022-10-18 00:03:39 följande:
    Haha ja :D Men nu blir det sieben, acht, gute Nacht, neun, zehn, schlafen gehen.

• Ingenpsykolog

Stort grattis till alla berörda kvinnor på internationella klimakteriedagen! Lyckligtvis sammanfaller den med internationella slipsdagen och chokladmuffinsens dag, så det går att fira med stil! 😁🥳👔

temadagar.se/kalender/

Men sjukt osmidigt att internationella gin och tonicdagen infaller på en onsdag, för de som gillar den drinken. Själv har jag aldrig gillat gin.
Svar på tråden Här är vi alla vänner.