Inlägg från: Ingenpsykolog |Visa alla inlägg
  • Ingenpsykolog

Här är vi alla vänner.

Freddie K skrev 2022-10-07 11:18:54 följande:

Det låter som att du har haft det tufft? Skönt att höra att du är vid god vigör. Du gör mig glad med din positiva attityd och glada humör!{#emotions_dlg.flower}

Vid god vigör vettefan, men jag försöker så gott det går att koncentrera mig på de små guldflarnen i vaskningspannan och inte lägga så mycket energi på gruset, sanden och leran som omger dem 😊

Och ni alla tillhör mina guldflarn ❤️🤗
    Vrid mobilen 90° så fungerar "tumme upp", "tumme ner", citera mm
  • Ingenpsykolog
    Freddie K skrev 2022-10-07 11:20:33 följande:
    Haha! Det låter bra. Jag sitter gärna inlåst med dig. .
    Till eventuella nykomlingar som läser i tråden men inte skrivit ännu:

Vissa inlägg kan låta som att vi är helt från vettet. Det är en helt korrekt iakttagelse. Men vi är oerhört omtänksamma, roliga, härliga personer allihopa. Vi råkar bara ha ungefär samma galna humor allihopa. Välkomna hit! 😁
  • Ingenpsykolog
    Antigone skrev 2022-10-07 11:27:50 följande:
    Det var så mystiskt! För eftersom det var mitt i natten strålade månljuset in under duken, vilket fick mig att börja tänka på månen och att våga ta ett giant leap och allt det där. Plötsligt skakade bordet till och när jag kikade ut under duken, så befann jag mig på månen. Jag vet att det låter konstigt, men det är nog inte bara ett magiskt fika/buffébord utan även en teleportör 😮 Tyvärr hann jag inte njuta så länge av upplevelsen, för jag upptäckte att jag inte var ensam under bordet. Någon (jag nämner inga namn) andades tungt och väsande i mitt öra och skuttade sedan orädd ut på månen för att göra en moonwalk. Som tur är fick jag tag i hans svans och lyckades slita in honom under bordet igen, innan han svävade ut i universum. Puh! Vilken natt 😅🌛🐀
    Så det hände på riktigt? Jag som trodde att jag bara hade drömt att du och jag hade fullt sjå med att rädda Allmighty T från att sväva ut i rymden. Inte konstigt att jag är trött idag! 😝
  • Ingenpsykolog
    Freddie K skrev 2022-10-07 11:30:54 följande:

Dj Torsten is playing: Nick Kamen-I promised myself.

*Rycker med mig Torsten i SLD och instämmer i skrålandet*

I promised myself
    I promised I'd wait for you
    The midnight hour
    I know you'll shine on through
    I promised myself
    I promised the world to you
    I gave you flowers
    You made my dreams come true
  • Ingenpsykolog
    Anonym (Allmighty Torsten) skrev 2022-10-07 11:31:48 följande:

I'm like the boogieman! .

Försök inte skrämma mig Torsten, jag fick hem min nya snabeldrake idag! "Mohahah" Död
  • Ingenpsykolog
    Freddie K skrev 2022-10-07 15:40:14 följande:
    Aww, vad gulligt sagt. Blir ju rörd till maximum! {#emotions_dlg.flower}
    Det är ju bara sanningen. Inget är väl dummare än att hålla inne med positiva ord om sina vänner? {#emotions_dlg.flower}
  • Ingenpsykolog
    Freddie K skrev 2022-10-07 15:45:51 följande:
    Bra sagt! . Vi borde komma med en varningstext! Haha.Tungan ute
    Japp en rejäl varningstext automatiskt utan mänsklig inblandning,  översatt till minst 15 språk utöver svenska och engelska 😁👍
  • Ingenpsykolog
    Mortiscia80 skrev 2022-10-07 17:11:18 följande:
    Haha så himla sant! :D
    Tänkte att det kunde vara bra, med tanke på den senaste tidens aningens urspårarade och helt underbara diskussioner om ortsnamn och olika undersökningar man kan behöva genomgå på sjukhus och hos tandläkaren. Bland mycket annat 😝
  • Ingenpsykolog
    Antigone skrev 2022-10-07 17:22:00 följande:
    Verkligen! 😂 Sjukt att allihop råkar ha samma utflippade humor, men roligt att vi har hittat varandra. Och att vi har vår maskot Torsten, som är galnast av alla, med oss i gänget 🐀
    Ett gäng tossig individer, ledda utav en allsmäktig dammråtta. Det kan ju inte bli annat än en succé. Så länge vi aktar oss för att svepas ut i rymden 😝

Det fick mig osökt att tänka på en sång från lågstadietiden "Tre astronauter I en kastrull". Har tyvärr inte lyckats hitta någon inspelning av den på nätet 🙃👨?🚀👩?🚀🧑?🚀🥘
Svar på tråden Här är vi alla vänner.