Inlägg från: Ingenpsykolog |Visa alla inlägg
  • Ingenpsykolog

Här är vi alla vänner.

Ingenpsykolog skrev 2022-10-04 21:04:09 följande:
    Tack för kanelbullen (@)!
    Jag norpade både en kaffe och en kopp chai örtte som jag boostade (skulle det så klart stå! 😆 med färsk ingefära. Jag lämnade kvar knölen om någon annan vill ha lite i sitt te. Det river gott i halsen när man är förkyld, och är dessutom bra för immunförsvaret! 👍
    Vrid mobilen 90° så fungerar "tumme upp", "tumme ner", citera mm
  • Ingenpsykolog
    Mortiscia80 skrev 2022-10-04 21:48:50 följande:
    Ser underbart mysigt ut! :D Men statiskt hår är inte så kul förstås :) Funderar på att krama kudden om en stund också, ta ifatt lite sömn.
    Mitt hår i bakhuvudet är ju rätt så spretigt ändå just nu efter att ha blivit rakat, börjat växa ut, blivit rakat igen och så vidare ett antal gånger det senaste året, så det blir ingen större skillnad 🤣  Hoppas att du kan sova 🥰❤️🤗
  • Ingenpsykolog
    Antigone skrev 2022-10-04 22:54:11 följande:
    Den andra! Gillade den första också, men den var lite väl mystisk med alla frågetecknen 😅
    Det är ju lite lockande att verka mystisk 🤔 Jag kanske borde använda den här i alla fall 😆
    Vrid mobilen 90° så fungerar ????,????, och ??
  • Ingenpsykolog
    Antigone skrev 2022-10-04 23:33:22 följande:

Den här är rolig tycker jag! Vi har ju varit inne på snuskiga saker förut, så hoppas ni inte sätter morgonkaffet i halsen 😉☕️

">

🤣🤣
    Sh*t vad många gånger jag blivit "runkad" på olika sjukhus!
  • Ingenpsykolog
    Antigone skrev 2022-10-05 00:34:21 följande:
    Jösses! Jag tänkte inte på det, men du måste ju nästan ha något rekord i att bli runkad. Själv har jag aldrig blivit runkad 🤣🤔
    Bara senaste året har jag blivit runkad så många gånger att jag tappat ränkningen. Troligtvis uppe i tresiffrigt antal sedan födseln. Vissa gånger har jag blivit runkad ur flera vinklar efter varandra vid samma tillfälle. I slutet av månaden ska jag på mammografi, eller om man hellre vill kalla det bröstrunken! 🤣🤣👍
  • Ingenpsykolog
    Freddie K skrev 2022-10-06 13:47:49 följande:

*Sitter i ett hörn med en kopp varm choklad och tycker synd om mig själv.*

Ledsen att jag inte var här då. Skickar 🤗🤗🤗🤗❤️❤️❤️❤️❤️ nu istället. 
  • Ingenpsykolog
    Freddie K skrev 2022-10-06 15:56:14 följande:

Om jag skulle försvinna en period så är det för att min dator har pajat. Bara så ni vet.

Håller tummarna för att det inte händer. Tråden är inte sig lik utan dig och Almighty Torsten ♥️ 
  • Ingenpsykolog
    Antigone skrev 2022-10-06 22:43:28 följande:

*Kryper in under bordet och fiskar med mig en bulle.*

*kryper efter med några fler bullar om du behöver påfyllning, och varm choklad med vispgrädde* Kaffe@@@@@@

🤗❤️🤗❤️🤗❤️
  • Ingenpsykolog
    Anonym (LitenSara) skrev 2022-10-07 06:27:18 följande:

Känner mig så trött på alla problem, jobbar stenhårt på att lösa dem, men känner mig som David och Goliat.
    vad ska jag göra när jag känner att jag är på väg att ge upp??

Välkommen in i vår fina gemenskap. Den här tråden är verkligen en livlina för de dagar när livet känns som en blöt grå yllefilt som kastar sig över en och hotar att säga ur en den sista lilla lågan av glöd i själen. Jag försöker alltid, hur svårt det än känns, att hitta de små guldkornen i vardagen. Ibland dröjer det till kvällen och jag får verkligen tänka efter vad som varit åtminstone ok just den dagen. Sedan finns det dagar som idag. Har legat sömnlös med ångest hela natten, så jag är ganska trött. Är dessutom förkyld, vilket satte krokben för några vårdbesök under veckan. Inte optimalt.

Men så, nu på morgonen, dök det upp några oerhört fina meddelanden i min inkorg från en person som kommit att bli en nära vän på kort tid. Och redan känns det som att det kommer att bli en riktigt bra dag!

Ibland kan ett par ord göra stor skillnad, även åt det positiva hållet. 

Jag beklagar att du har det tufft. Var inte rädd för att använda oss som bollplank. Vi är ett stöttande gäng ❤️🤗
  • Ingenpsykolog
    Anonym (Allmighty Torsten) skrev 2022-10-07 07:33:22 följande:

*Doin' the woonwalk!* .

Goooood morning Allmighty Torsten! *vrålar som Robin Williams*

Menade du moonwalk, eller är woonwalk den nya innedansen?

Jag har faktiskt uppfunnit en helt egen dansställen, som används för motion. Blir du nyfiken?
Svar på tråden Här är vi alla vänner.