Anonym (LitenSara) skrev 2022-10-07 06:27:18 följande:
Känner mig så trött på alla problem, jobbar stenhårt på att lösa dem, men känner mig som David och Goliat.
vad ska jag göra när jag känner att jag är på väg att ge upp??
Välkommen in i vår fina gemenskap. Den här tråden är verkligen en livlina för de dagar när livet känns som en blöt grå yllefilt som kastar sig över en och hotar att säga ur en den sista lilla lågan av glöd i själen. Jag försöker alltid, hur svårt det än känns, att hitta de små guldkornen i vardagen. Ibland dröjer det till kvällen och jag får verkligen tänka efter vad som varit åtminstone ok just den dagen. Sedan finns det dagar som idag. Har legat sömnlös med ångest hela natten, så jag är ganska trött. Är dessutom förkyld, vilket satte krokben för några vårdbesök under veckan. Inte optimalt.
Men så, nu på morgonen, dök det upp några oerhört fina meddelanden i min inkorg från en person som kommit att bli en nära vän på kort tid. Och redan känns det som att det kommer att bli en riktigt bra dag!
Ibland kan ett par ord göra stor skillnad, även åt det positiva hållet.
Jag beklagar att du har det tufft. Var inte rädd för att använda oss som bollplank. Vi är ett stöttande gäng ❤️🤗