Inlägg från: Ingenpsykolog |Visa alla inlägg
  • Ingenpsykolog

Här är vi alla vänner.

Freddie K skrev 2022-10-31 10:22:38 följande:

Jag fick nyss en liten skrapa av min coach att jag jobbar hemifrån idag. Han sa att det ses som frånvaro sen pandemin tog slut. Då får det väl vara så. Jag kände bara att jag hade så mycket att skriva in på datorn.

*Drar upp Freddie ur kaninhålet* 🥰
  • Ingenpsykolog
    Freddie K skrev 2022-10-31 14:12:08 följande:
    Nej, vänta. Det blev fel! Skäms. Lite SLD, ska det ju vara. Kom igen, vi har ju pratat om det här! Foten i munnen
    Nu har jag som sagt inte testat SLD men, partisk som jag är i det här fallet, hävdar jag att man både på kort och lång sikt mår bättre av SLD än LSD 😁👍
  • Ingenpsykolog
    Freddie K skrev 2022-10-31 14:52:05 följande:

Torsten klädde faktiskt ut sig till spöke, men han skrämde sig själv, haha!

Freddie K skrev 2022-10-31 14:53:47 följande:
    Fast å andra sidan. Ett vitt lakan på en vit dammråtta gör ju ingen skillnad! :-P.
    Jag tyckte väl att jag såg något vitt flyga förbi! 😁

• Ingenpsykolog
    Freddie K skrev 2022-10-31 14:52:43 följande:
    Aww, tack. Det behövde jag! {#emotions_dlg.flower}
    Det är sånt, och mycket annat, vänner är till för 🥰
  • Ingenpsykolog
    Freddie K skrev 2022-10-31 15:01:18 följande:
    Ja, haha! Då skulle du ha sett honom igår. Han var helvild!
    Vad gjorde han igår då? *nyfiken*
  • Ingenpsykolog
    Freddie K skrev 2022-10-31 15:02:32 följande:
    Jo, det är väl det. Jag har inte så många vänner irl. Konstigt. Jag som är så underbar. 'Skrattar*.
    Goda vänner online kan vara lika bra för måendet som vänner IRL. Många vänner som jag lärt känna IRL från början har jag mindre kontakt med än mina nära nätvänner. Så klart önskar jag att få träffa de jag lärt känna via nätet IRL någon gång, men vet också att det är rätt så osannolikt i många fall då många bor i andra delar av världen. 

Det fantastiska med er här i tråden är att det kändes redan efter att ha hängt här I några dagar som att vi känt varandra i många år.
  • Ingenpsykolog
    Freddie K skrev 2022-10-31 15:05:56 följande:
    Han flängde runt som en flipperkula! Han fick något ryck som han kan få ibland. 
    Jag kan se det framför mig! 😂
  • Ingenpsykolog
    Freddie K skrev 2022-10-31 15:33:23 följande:

Nu börjar jag landa. Puh.

*imiterar en flygvärdinna* "Tack för att du valde att flyga med Allmighty Torstens Airlines. Vi anländer snart till en destination. Tyvärr jobbar jag alldeles för mycket och flyger hit och dit över hela jorden, deltar alltför ofta i AW i hotellbaren, och är så utbränd att jag har glömt var vi är. Hoppas att ni har koll på vart ni skulle och har hamnat på rätt plan. Om ni, mot all förmodan, hamnat på fel destination ber jag er vänligen att kontakta informationsdisken i ankomsthallen efter att ni passerat tullen. Här där vi är står regnet som spön i backen, men jag hoppas att ni får en uuuuunderbar vistelse!"
  • Ingenpsykolog
    Freddie K skrev 2022-10-31 15:24:35 följande:
    Jo, vi är ganska täta här och det är kul. Finns alltid någon att tjöta med. .
    Ja, oftast är någon vaken. Annars kan man passa på att läsa ikapp och svara på tidigare inlägg,  eller fylla på med nya inlägg för folk att reagera på när de har tid och lust. Eller hänga i tråden för nattugglor 👍
Svar på tråden Här är vi alla vänner.