Inlägg från: Ingenpsykolog |Visa alla inlägg
  • Ingenpsykolog

Här är vi alla vänner.

Anonym (Nytt alias?) skrev 2023-01-08 06:40:43 följande:

IngenPsykolog: det känns tryggt att du har människor omkring dig, haft kontakt med Eurydike m m. Jag visste bara att du haft en tuff period tidigare men inte omfattning. 
    Vill sända tacksamhet för att du delar detta igen och hopp om att minnet av Johan gör årets Alla hjärtans dag ljust samtidigt med smärtan. 

Tack själv för din omtanke. Det betyder mycket att du bryr dig om mig. Utan er och andra nära och kära vet jag inte hur jag klarat mig sedan oktober -21 då jag ju, utöver alla tuffa årsdagar spenderat sammanlagt 5 månader på sjukhus, genomgått 10 operationer varav 5 inneburit hjärkirurgi och lett till problem med minnet, synen, ännu mer problem med balansen och yrsel än tidigare, grav hjärntrötthet och ansiktsblindhet. För att det här inte ska förvandlas till en uppsats ska jag inte tråka ut er med mer detaljer, men svarar mer än gärna på frågor och funderingar. Så undrar ni något så var inte rädda för att fråga. Ni är som en del av min familj, och jag uppskattar er alla. Flera av er har jag ju redan kontakt med via inkorgen på FL och via sms, men om någon mer vill skriva privat har jag inget emot det alls 💜
    Vrid mobilen 90° så fungerar "tumme upp", "tumme ner", citera mm
  • Ingenpsykolog
    Freddie K skrev 2023-01-08 07:12:15 följande:
    BTW: Vi kanske ses snart! Glad. Vi på jobbet planerar att åka upp, men vi har inte bestämt när, men jag återkommer när jag vet! .
    Men åh vad roligt! Det vore ju superkul att få möjlighet att träffa dig "IRL". 
  • Ingenpsykolog
    Freddie K skrev 2023-01-08 07:23:01 följande:
    Ja, detsamma! . Vi kommer som sagt att åka upp. Jag vet bara inte när. 
    Jag ser fram emot det,  oavsett när det blir! 🙂
  • Ingenpsykolog

Jag har alldeles nyss köpt en bok från Bokus som jag varit nyfiken på länge. Den handlar om en guldgrävare vid namn Jack. Just nu är jag mitt I en annan bok, "Ett hål om dagen"/"Holes" av Louis Sachar, men jag ser verkligen fram emot att läsa första boken om Jack, för jag har hört mycket positivt om den! 🙂

www.bokus.com/bok/9789180076586/guldgravare-jack-livet-som-guldgravare/

• Ingenpsykolog
    Freddie K skrev 2023-01-08 09:49:25 följande:
    Jag är bara nyfiken. Vad fick du betala för Guldgrävare Jack på Bokus? De olika plattformarna har olika priser, av någon anledning.
    Jag gav 39 kronor för den. Helt säkert värd mycket mer än så. Och jag planerar definitivt att köpa uppföljaren och övriga tillgängliga böcker framöver. 
  • Ingenpsykolog

Ställ ifrån er glasen, rulla ihop mattan, spänn fast Torsten och häng med på några varv SLD för nu är det lööööördag!!! 🥳🥳

• Ingenpsykolog
    Freddie K skrev 2023-01-28 15:32:33 följande:
    *Spänner fast Torsten*.

Det var ingen dålig entré du gjorde idag! .
    Hihi, när jag är här såpass sällan måste jag ju göra varje besök minnesvärt! 😁

Och du kan släppa Torsten lös igen. Han är tillräckligt Street smart för att hålla sig borta från "dansgolvet" 🥳
Svar på tråden Här är vi alla vänner.