Här är vi alla vänner.
Anonym (Nytt alias?) skrev 2023-01-08 06:40:43 följande:
IngenPsykolog: det känns tryggt att du har människor omkring dig, haft kontakt med Eurydike m m. Jag visste bara att du haft en tuff period tidigare men inte omfattning.
Vill sända tacksamhet för att du delar detta igen och hopp om att minnet av Johan gör årets Alla hjärtans dag ljust samtidigt med smärtan.
Tack själv för din omtanke. Det betyder mycket att du bryr dig om mig. Utan er och andra nära och kära vet jag inte hur jag klarat mig sedan oktober -21 då jag ju, utöver alla tuffa årsdagar spenderat sammanlagt 5 månader på sjukhus, genomgått 10 operationer varav 5 inneburit hjärkirurgi och lett till problem med minnet, synen, ännu mer problem med balansen och yrsel än tidigare, grav hjärntrötthet och ansiktsblindhet. För att det här inte ska förvandlas till en uppsats ska jag inte tråka ut er med mer detaljer, men svarar mer än gärna på frågor och funderingar. Så undrar ni något så var inte rädda för att fråga. Ni är som en del av min familj, och jag uppskattar er alla. Flera av er har jag ju redan kontakt med via inkorgen på FL och via sms, men om någon mer vill skriva privat har jag inget emot det alls 💜