Inlägg från: Ingenpsykolog |Visa alla inlägg
  • Ingenpsykolog

Här är vi alla vänner.

Hur går det för guldfiskar? (Har glömt vad han heter 🤔

Vi kanske borde skaffa några fler husdjur som kan hålla folk sällskap om ingen annan är inne när man kommer förbi? 

• Ingenpsykolog

Förlåt Torsten att jag var taskig och uppmanade Freddie att spänna fast dig. Det var min egen variant av "släng ut Champagnen och korka upp Torsten". Det ska (nog) inte upprepas 😘😘

• Ingenpsykolog
    Anonym (Allmighty Torsten) skrev 2023-01-28 16:07:00 följande:
    Damn straight it want happen again! Skrikandes
    *ställer mig själv i skamvrån med dumstrut på huvudet*
  • Ingenpsykolog

Det låter jobbigt.  Har inte läst bakåt i tråden, så har ingen koll på vad ni har haft för er. Vad har stackars Torsten råkat ut för? *kramar om en sprattlande Torsten*

• Ingenpsykolog
    Freddie K skrev 2023-01-28 16:43:23 följande:
    Jo, han fick ett elchockhalsband i julklapp och när jag testade det så krämade jag på med styrkan. Tänkte att det var ingen idé att mesa, men han började brinna så han hamnade sex dagar på intensiven med andra gradens brännskador. Skäms

Mej oj vad otäckt! Stackars Torsten! 🤕🥴
    Hoppas inte mostern får nys om det...😉
  • Ingenpsykolog

*kånkar in en säng, lagom stor för Torsten*
    Jag tycker att vi ska pyssla om Torsten lite extra nu när han har (haft) det så jobbigt. Jag ställer den sköna sängen här i hörnet, så kan han ligga bekvämt och hålla koll på oss. Vi ska vara rädda om vår gulliga maskot 🥰🥰🐀🐁

*Ställer fram ett bord bredvid sängen, och placerar en gigantisk ostbricka på det*

• Ingenpsykolog
    Anonym (Allmighty Torsten) skrev 2023-01-29 05:58:59 följande:
    *Hoppa upp i knät på och spinner* .
    *gosar och vyssjar Torsten i famnen och sjunger en vaggvisa*
    *bäddar ner Torsten i den nya sängen och stoppar om honom ordentligt* Sov gott Torsten. 💕💕
Svar på tråden Här är vi alla vänner.