Här är vi alla vänner.
Jag sitter och funderar på vad indianen i min senaste novell om Jack, ska heta. Jag pendlar mellan Lazy-Joe och Crazy-Joe. Kan ju inte döpa honom till Larry, liksom. Har ni några andra förslag?
Jag sitter och funderar på vad indianen i min senaste novell om Jack, ska heta. Jag pendlar mellan Lazy-Joe och Crazy-Joe. Kan ju inte döpa honom till Larry, liksom. Har ni några andra förslag?

Testar att skriva i tråden nu när det verkar ha lossnat en stund! Jag tror jag har listat ut vad det (kan) bero på när jag inte kan skriva utan får det där "du har skrivit för mycket", det verkar vara när det är många användare inne samtidigt, alltså på populära tider av dygnet, som det krånglar för mig, så jag får väl hålla mig till kontorstider haha x)
Kommer framåt i lägenheten, ska fortsätta idag när jag har "arbetsfri" dag, och att hålla ordning i köket gör stor skillnad för måendet och energin! Ska tvätta och greja och ha mig men kommer inte riktigt igång än...
Jag vet att det inte är helg, men man kan släppa lös även på en måndag 😁
*lyfter upp Torsten i famnen och far runt lagom försiktigt i rummet, ylande*
Ingenpsykolog: Du är verkligen en frisk fläkt, eller snarare en stormvind, med alla dina låtar som du delar med dig av 😊🌪