• HoppasPåEnTill

BF December 2020

Saknade en tråd så jag startar en. Om allt blir som tänkt så har vi BF 13 december 3020. Vi väntar på barn nummer 4.

• Svar på tråden BF December 2020
  • Anjeaa

Hej tjejer

Jag är i vecka 5. Jag undrar om det är fler som har fått rosa vattniga flyttningar? Eller vanligt? Någon som haft så?

• Anjeaa
    Jagochhon skrev 2020-04-20 19:42:41 följande:

Felicia3 oj. Har du haft svag mensvärk från och till också? Känner mig bara så jävla matt. Hade ett missfall för lite mer än en månad sedan och är livrädd för ytterligare ett

Hej

En fråga. Hur började din missfall förra månaden?

Jag har så mycket vattniga flyttningar ibland lite rosa. Så orolig. Är i vecka 5, fortfarande i så mycket gravsymtom.
  • Anjeaa

Felicia3 oj. Har du haft svag mensvärk från och till också? Känner mig bara så jävla matt. Hade ett missfall för lite mer än en månad sedan och är livrädd för ytterligare ett

Hej

Jag har så mycket vattniga flyttningar ibland lite rosa. Så orolig. Är i vecka 5, fortfarande i så mycket gravsymtom.
  • Anjeaa

Hej

• Anjeaa
    AngelaS skrev 2020-04-20 16:22:16 följande:

Hej!

Hade behövt lite hjälp med kosttillskott och vitaminer för oss som är nygravida. 

Jag har under flera månader ätit Mitt Val Kvinna, 2 tabletter om dagen (står på förpackningen att det är ok att äta om man planerar barn eller redan är gravid). Men nu när jag fick pratat med en barnmorska säger hon att jag ska sluta med dem och ta tabletter med högre dos Folsyra. I Mitt Val tabletterna är det 400 mikrogram. Låter konstigt att det inte skulle räcka?

Det var det första samtalet med en barnmorska och man vill ju gärna att deras råd ska stämma...

Vilka tabletter tar ni?

Hej.

Jag äter nataben, innehåller så mycket bra saker. Läs gärna om det :). Jag började med det när jag plussade. Min kompis har tagit även när de försökte skaffa barn.
  • Anjeaa
    Anjeaa skrev 2020-04-20 21:23:49 följande:

Hej.

Jag äter natalben, innehåller så mycket bra saker. Läs gärna om det :). Jag började med det när jag plussade. Min kompis har tagit även när de försökte skaffa barn.

• Anjeaa

Hej.

Jag äter natalben, innehåller så mycket bra saker. Läs gärna om det :). Jag började med det när jag plussade. Min kompis har tagit även när de försökte skaffa barn.

• Anjeaa

Hej.

• Elvira2020

Hoppar in här... lite oplanerat gravid med nr 4.

Efter nästan 2 år av försök så hade vi precis bestämt oss för att strunta i det. Vi är 40+ ... Jepp lastgamla ???? och har båda barn sen tidigare som är mellan 12-20 år.

mf MA och utomkveds för några år sen men det vore ju himla mysigt med bebisgos lite lagom till jul (bf 20/12).

Svar på tråden BF December 2020