• Grankotten45

Normalisering av fetma

Normalisering av fetma

Varför ser man så många tjocka unga kvinnor som klär sig 20 kg fel?

Har unga kvinnor kastat in handduken och gett upp?

Eller beror det på att kravlösa män accepterar kvinnor som är dubbelt så stora som dem själva?

Arslen som ladugårdsväggar och lår som sumobrottare är mer regel än undantag när man går en sväng på stan.

Vad tänker du om det hela ur ett folkhälsoperspektiv?

Vad kommer detta kosta i framtiden både i vårdkostnader och mänskligt lidande?

• Svar på tråden Normalisering av fetma
  • Anonym (Kort kotte)
    Anonym (Läderfiffin) skrev 2020-06-21 19:46:36 följande:

Självklart är det ett misslyckande för en kvinna att tvingas välja en man som inte lever upp till hennes krav. Nu räcker dock inte de attraktiva männen så då får kvinnan nöja sig med andrasorteringen tills en attraktiv man blir ledig.

Du klarar ju fortfarande inte av att reda ut din egen motsägelse. Det vimlar av korta män med små till halvkorta penisar. Forumen är fulla av dem och deras oro OCH deras kvinnor. Alltså ligger de, trots att du påstår att för en kort man med liten penis är det ensamheten eller repet, för att kvinnor redan vid åsynen av en man under 1,80 utan tjock plånbok väljer bort dem. Du brukar ju hävda att de flesta män hellre tar vilken fitta som helst än ingen fitta. Nu hävdar du plötsligt att även kvinnor tar korta penisar "i brist på annat", fast de nyss var så selektiva att "kort man och liten penis" blir utan.
  • Anonym (Läderfiffin)
    Anonym (Kort kotte) skrev 2020-06-21 20:01:52 följande:
    Du klarar ju fortfarande inte av att reda ut din egen motsägelse. Det vimlar av korta män med små till halvkorta penisar. Forumen är fulla av dem och deras oro OCH deras kvinnor. Alltså ligger de, trots att du påstår att för en kort man med liten penis är det ensamheten eller repet, för att kvinnor redan vid åsynen av en man under 1,80 utan tjock plånbok väljer bort dem. Du brukar ju hävda att de flesta män hellre tar vilken fitta som helst än ingen fitta. Nu hävdar du plötsligt att även kvinnor tar korta penisar "i brist på annat", fast de nyss var så selektiva att "kort man och liten penis" blir utan.

Är det bara du som har missat att kvinnors tre vanligaste krav eller möjligen önskemål är 1. lång 2. humor 3. självförtroende

Kvinnor väljer p ga sin biologi fortfarande samma eller bättre vad gäller PMS (Pengar Makt Status) vilket håller på att bli ett problem för både kvinnorna som fortfarande drivs av sin biologi och männen som inte uppfyller kraven på PMS.

https://fof.se/tidning/2018/8/artikel/farre-man-blir-pappor 

Frågan är om kvinnorna kommer kunna övervinna sin biologi eller hellre sitter själva och klappar katten?

• Anonym (Kort kotte)
    Anonym (Läderfiffin) skrev 2020-06-21 20:08:08 följande:

Är det bara du som har missat att kvinnors tre vanligaste krav eller möjligen önskemål är 1. lång 2. humor 3. självförtroende

Kvinnor väljer p ga sin biologi fortfarande samma eller bättre vad gäller PMS (Pengar Makt Status) vilket håller på att bli ett problem för både kvinnorna som fortfarande drivs av sin biologi och männen som inte uppfyller kraven på PMS.

fof.se/tidning/2018/8/artikel/farre-man-blir-pappor 

Frågan är om kvinnorna kommer kunna övervinna sin biologi eller hellre sitter själva och klappar katten?

Jag har inte missat någonting alls, tro inte att det är så enkelt att blanda bort korten när du inte lyckas hålla din linje. Jag undrar helt enkelt varför du motsäger dig själv: Du hävdar att kvinnor tar det de inte vill ha, i brist på annat. I andra trådar hävdar du motsatsen, dvs att män gör det men inte kvinnor, därför blir män utan.
  • Anonym (Läderfiffin)
    Anonym (Kort kotte) skrev 2020-06-21 20:13:06 följande:
    Jag har inte missat någonting alls, tro inte att det är så enkelt att blanda bort korten när du inte lyckas hålla din linje. Jag undrar helt enkelt varför du motsäger dig själv: Du hävdar att kvinnor tar det de inte vill ha, i brist på annat. I andra trådar hävdar du motsatsen, dvs att män gör det men inte kvinnor, därför blir män utan.

Skillnaden är att kvinnor väljer lika eller bättre PMS (Pengar Makt Status).

Män väljer över hela skalan. Men styrs av kvinnors sätt att välja.

Det finns givetvis undantag. 

• Anonym (Alternativ)
    Ignoramus skrev 2020-06-21 19:53:43 följande:

En fråga: skjuter du dig själv medvetet i foten eller siktar du bara historiskt dåligt? Jag påpekar mina negativa attribut i inceltrådar ja, för att demonstrera att kvinnor också kan bli totalt ignorerade av det andra könet. Ändå säger du att jag är en i mängden; ergo finns det hur många kvinnor som helst som är i incelmännens sits. Ändå gnäller vi inte. Ändå prioriterar vi annat här i livet än att vinna männens uppskattning.

Nu har ju du en sambo. Är han synskadad?

Ungkarlsgänget jag umgås med ibland klagar aldrig. De inser att de inte kan få de kvinnor de vill ha och gör nåt kul tillsammans istället.

• Anonym (Alternativ)
    Anonym (Läderfiffin) skrev 2020-06-21 20:25:41 följande:

*Män
  • Anonym (Ditt ansvar tjockis)
    Grankotten45 skrev 2020-06-20 21:34:29 följande:

Normalisering av fetma

Varför ser man så många tjocka unga kvinnor som klär sig 20 kg fel?

Har unga kvinnor kastat in handduken och gett upp?

Eller beror det på att kravlösa män accepterar kvinnor som är dubbelt så stora som dem själva?

Arslen som ladugårdsväggar och lår som sumobrottare är mer regel än undantag när man går en sväng på stan.

Vad tänker du om det hela ur ett folkhälsoperspektiv?

Vad kommer detta kosta i framtiden både i vårdkostnader och mänskligt lidande?

Inte accepterat. Det är slött. Deras egna fel.. Tjockisar får skylla sig själva. Därför jag som kille tappar vikt och tränar nu. Det är mitt ansvar. Det är lika mycket deras ansvar. Jag tänker att folk är slöa med mobil. Förr sprang man varje dag och åt mindre.. Ut och rör på fläsket tjockis. Inga ursäkter. ;) ??
  • Anonym (Kort kotte)
    Anonym (Läderfiffin) skrev 2020-06-21 20:25:41 följande:

Jaha, du har alltså förkastat din nya tes nu. Det gick snabbt. Men varsågod att jag hjälpte dig.
  • Anonym (Ditt ansvar tjockis)

Frågetecken skulle inte vara med! Smiley som konverterades fel. Iallafall. Ert eget ansvar att ni är tjockisar, skulle det vart. ;) Ut och rör på er!

• Anonym (Alternativ)
    Anonym (Ditt ansvar tjockis) skrev 2020-06-21 21:04:05 följande:
    Inte accepterat. Det är slött. Deras egna fel.. Tjockisar får skylla sig själva. Därför jag som kille tappar vikt och tränar nu. Det är mitt ansvar. Det är lika mycket deras ansvar. Jag tänker att folk är slöa med mobil. Förr sprang man varje dag och åt mindre.. Ut och rör på fläsket tjockis. Inga ursäkter. ;) ??
    Bra jobbat!
Svar på tråden Normalisering av fetma