Ölandstoka skrev 2020-10-15 13:26:21 följande:
Ja det är en sån jäkla karusell detta, från att vara jätteglad och positiv till alldeles deppig från en dag till nästa. Det är inte lätt! Skönt att det blev ett till frysen :)
Det är jättevackra att bli hård i magen av lutinus. Det är bara att vänja sig, blir du gravid kan du räkna med att magen blir riktigt trög :P
Hur känns det annars att ruva? :)
Det går ju inte att förstå sig på detta innan man själv varit med om den, det är så säkert... Jätteskönt att det blev en till frysen!
Finns det något knep för att underlätta för magen eller är det bara att gilla läget? :P
Jo men helt ok, dagarna går ju så klart sjukt långsamt man vill bara veta hur det har gått och hur mini mår där inne om den fortfarande lever. Man vill bara ta ett test! Tankarna är ju värst! Brösten har gått tillbaka lite och gör inte riiiktigt lika ont :P
Enkeli skrev 2020-10-15 16:36:15 följande:
Vad har du för andra symtom? Jag är på ruvardag 1.. jag svettas och fryser vartannat. Fick igår blastocyst .. är väldigt trött men det har jag varit under hela ivf
Som jag sa ovan, ömma bröst, svullen och hård i magen sen är jag konstant trött också. 1 vecka sen jag fick tillbaka en 2-dagars idag.
eeerica skrev 2020-10-15 17:32:18 följande:
Hoppas du slipper använda den i frysen, den kan vara bra om du vill ha syskon :)
Helt rätt, du är gravid tills motsatsen bevisas, noja inte i onödan!
Njut och försök låta bli att räkna dagarna...sjukt svårt, jag vet!
Åh jag hoppas också det!! Hade varit såå skönt att veta att den ligger i frysen och väntar på oss! Det är sjukt svårt att inte noja eller räkna dagarna..
Hur länge har ni andra hållt er innan ni testat? Har ni lyckas vänta in ev mens alt. testdag eller har ni tjuvtestat?