Sussna85 skrev 2020-11-19 09:50:00 följande:
Tack alla fina Jag boka som sagt ett flyg i panik inatt, men det visa sig till ingen nytta för när jag ringde kliniken imorse för att fråga om vårt lilla frö hade det slutat att dela sig under natten, så inget ET skulle det bli iallfall.
Så nu har jag suttit och försökt reda upp alla jäkla resor, båt och flyg som är onödigt bokade. Vi fick iallafall boka om flygbiljetterna för 350 euro. alltid nått...
Jag är otroligt trött i själen just nu,men har just lagt på luren för ytterligare ett samtal med kliniken. Detta nederlag gjorde så vi nu satt oss i ÄD kö direkt.
det blir inget till ivf försök. Så nu väntar lite samtal med psykolog och en sjuksköterska på kliniken för att bestämma hur vi vill att donatorn ska se ut, längd,hårfärg etc.
Sen är det bara att vänta på att en donator dyker upp
Nej va hemskt att de sluta upp såhär :( ibland kanske man behöver sånt här nederlag för att faktiskt gå vidare hur hemskt det än är. Jag hoppas att ni får snabbt en donator och att allt ska gå vägen till slut <3
Jag kände mig själv färdig med mina ägg förra året. Vet inte heller hur länge vi ska orka med...