Filly skrev 2020-12-07 16:12:12 följande:
Men usch, var smärtan såpass att du inte kunde sova? Det kan ju vara ett samband där din livmoder måste bli större:)) Hoppas!:D
Jag har också upplevt ryggont. Jag brukar bli mer stel i ländryggen när mensen är på g. Denna gång hoppas jag såklart på att det inte är mensen. Annars är allt som vanligt, inga direkt smärtor i brösten eller dylikt.
Kanske lite då och då ont i ljumsken, mest den vänstra. Eller det är inte smärta på det sättet, mer krampaktigt.. Sedan tror jag att jag känner efter lite extra haha.
Jag kunde sova men varje gång jag vaknade kände jag av smärtan. Kan ju egentligen vara vad som helst men det kom så plötsligt så jag blev fundersam.
Haha, känner igen mig såå mycket. Brukar också känna efter hela tiden, helt galet vad konstig jag blir under denhär tiden. Visst tar du Lutinus också? Jag blir så sjukt trött av den (tror det är pga av den iaf) och behöver sova mitt på dan haha. Upplever du liknande?
Har du varit gravid tidigare? Var bor du förresten? Jag bor i Stockholm.
Funderar om jag ska testa med en early detection ikväll, bara för att. Men blir så nervös :/.