• mrsLina

Bf maj 2021

Här är en tråd för oss alla som är gravida med beräknad födsel i maj 2021.

Jag är 34 år, väntar mitt andra barn tillsammans med min man. Graviditeten tog sig på 6:e försöket denna gång. Fick positivt på gravtestet igår och strecket har blivit starkare till idag. Är för närvarande i v4.

Känner inget av graviditeten än. Men oj så spännande detta ska bli än en gång ????

• Svar på tråden Bf maj 2021
  • Danni 83

Hej, hoppar också in. 36 år, bor i Uppsala. Har tre söner från en tidigare relation som är 13, 10 och 6. Min killes första barn. Bf 17/5, så himla spännande.

Vill också vara med i fb-grupp, vem ska man meddela och vad ?

Mamma till tre hjärtan 2007, 2010 och 2014
  • knodd

Hej, hoppar också in här.

Jag har två barn sedan innan födda 14 och 16, blir sambons första.

Haft spiral men tog ut den i samband med att jag opererade bort cellförändringar för ett par månader sedan.

Plussade lite överraskat men väldigt uppskattat några dagar innan BIM. Beräknat till 11-12 maj.

Lite illamående stundvis men fortfarande alldeles för lite symptom för att känna mig gravid.

Hur mår ni allihopa? ??

• Danni 83
    knodd skrev 2020-09-05 14:01:18 följande:

Haft spiral men tog ut den i samband med att jag opererade bort cellförändringar för ett par månader sedan.

Plussade lite överraskat men väldigt uppskattat några dagar innan BIM. Beräknat till 11-12 maj.

Lite illamående stundvis men fortfarande alldeles för lite symptom för att känna mig gravid.

Hur mår ni allihopa? ??

Jag har spända bröst, lite illamående ibland, drömmer mycket på nätterna, trött och väldigt lättirriterad... försöker vila och ha tålamod med omgivningen...
    Mamma till tre hjärtan 2007, 2010 och 2014
  • Mamma91a
    knodd skrev 2020-09-05 14:01:18 följande:

Hur mår ni allihopa? ??

Jag har spända och ömma bröst och lättrerlig ^^
  • slightlymad

Hej! Jag plussade igår bim-3 svagt, men ändå två streck! BF 18 maj. Lite chockad eftersom det var första försöket. Har känt lite varannan dag att jag är gravid och varannan att jag inte är det. Molvärk till och från, lite underliggande illamående, lite ont i ena bröstet. Går detta som det ska är det vårt tredje. Är 28 år och bor utanför Jönköping. Är gärna med i facebook gruppen. ????

• Oktoberr
    fruitloop skrev 2020-09-05 13:20:10 följande:

Yes =) Har svarat dig. Behöver din mail.

Jag kan bara bjuda in i Facebookgruppen via datorn av nån anledning. Så ibland kan det ta tid 1-3 dagar innan ni får svar.

Vi har massa platser kvar i FB-gruppen =) Så hoppas se fler där snart! 

Hej fruitloop!

Jag har skickat meddelande till dig, vill jättegärna vara med i gruppen.
  • Oktoberr

Hej!!

Är 28 år och är gravid med första barnen för första gången någonsin. Känns helt knäppt, vi ska även hämta hem vår valp nästa vecka så allt händer på en gång. Jag plussade förra lördagen och är i vecka 6. Jag har inte många symptom än så länge förutom hugg då och då och lite svullna bröst.
  • Mamma91a
    Oktoberr skrev 2020-09-06 18:20:39 följande:

Hej fruitloop!

Jag har skickat meddelande till dig, vill jättegärna vara med i gruppen.

Har också skickat :)
  • Canama

Hej!

Hoppar in här! Jag plussade 1/9 men ville vänta tills jag passerat BIM innan jag skriver in mig....

Andra barnet, BF enligt en app är 10/5 men tror de kommer flyttas fram.

Jag däremot vill INTE va med i någon facebookgrupp, haha! Är de någon som tänker hänga kvar här? Verkar va lite dåligt drag i tråden än så länge ;)

• Babynr4

Hej!

Jag är så lycklig! Väntar mitt fjärde barn. BF 16 maj 2021.????????

Mina barn är födda 2013, 2016, 2019.

Svar på tråden Bf maj 2021