Anonym (But seriously :)) skrev 2020-10-28 18:13:55 följande:
Jag håller med dig om att det är bättre att skriva utförligt om vad man söker, det ger en tydligare bild.
Sen tycker jag det är positivt om en person skriver att hen "lekt av sig", det betyder ju att hen är redo för något "seriöst" :).
Att ha varit med olika partners tidigare behöver inte vara dåligt. Det måste inte betyda att personen varit oseriös eller promiskuös, kan ju betyda att hen inte varit redo att stadga sig men nu är redo och menar allvar och vill hitta sann kärlek.
Människor utvecklas och förändras, någon som kanske haft ONS kanske känt att det absolut inte varit något för dem och istället vill ha något mer varaktigt?
Hade en vän en gång som hade haft flera ONS men det bottnade alltid i jakt på kärlek och närhet, hon hoppades på mer och blev ofta besviken men hittade tillslut sin nuvarande man och de är fortfarande tillsammans efter 15 år och har barn ihop.
Man utvecklas och vill ofta olika saker beroende på ålder. Erfarenheter är ofta bra då man lärt sig mer vad man vill ha och kan lyssna på sig själv.
Kan vara en bra idé med tråden, intressant och läsa hur folk tänker.
Nu talar jag inte för alla andra män förstås, men det är bara att jag själv tycker "lekt av sig" inte är den bästa frasen att använda, men jag ser det ganska ofta i profiltexter. Om man haft ONS men letar efter kärleken via det så är det ju inte att leka, utan man försöker ju träffa någon då. Det är inte fel att haft flera partners eller ONS sen förut men kanske inte nåt man bör berätta eller hinta om i profiltexten. För skriver man att man lekt av sig nu och är redo att träffa något för ett seriöst förhållande så handlar det väl om att man haft oseriösa förhållanden eller haft olika sexpartners sen förut. Och det har väl många haft men det brukar man ju som sagt hålla inne med ett tag. Inget man pratar om på första dejten.
Ytterligare en sak som väldigt många tjejer har på sin profilsida är ett foto på när de dricker alkohol i nån form. Och det har väl de flesta gjort eller gör då och då, men det ger ett mindre bra intryck tycker jag, och jag har hört andra män som tycker detsamma och stör sig på alla foton tjejer har med vinglas i handen.
Ja en sån tråd vore intressant!