Amelia84 skrev 2021-09-03 23:03:31 följande:
Hej! Vad skönt att kliniken verkar vara lite flexibla. Hoppas verkligen att tidsplanen håller. Det är ju svårt nog att få ihop tiderna som det är och att du ska resa till ett annat land på det! Du är grym! Håller alla tummar jag kan för att äggen växer på nu på slutet. Mina växte väldigt mycket de sista dagarna.
Jag som inte hängt med från början, hur kommer det sig att ni valt Prag? :)
Lycka till på VUL imorgon! Du får uppdatera oss senare!
Hej! Min plan håller så är sååå glad över att komma i väg imorgon och in på äggplock måndag morgon! Tagit ovitrelle ikväll vilket alltid är nervöst tycker jag, tänk om man tappar sprutan halvvägs eller att den inte funkar eller liknande, hua, allt gick fick i alla fall;)
Jag bor i Schweiz så när vi gjorde vår första IVF 2018 var det aldrig snack om att göra det här då det är så sjukt dyrt, valde därför mellan några olika kliniker och fastnade för Prag. Gillar både stan, maten, bemötandet och uppenbarligen verkar de rätt kompetenta och öppna för olika typer av medicinering.
Jag hade totalt 16-17 ägg idag på VUL där typ 14 var i bra storlek så det känns fantastiskt! Nu ska de rackarna stanna kvar till måndag morgon bara;) vi har fryst in min mans simmare i Prag 2018 så den delen slipper vi denna gången! (Så jag kan alltså åka själv :)
Skulle du få tillbaka en blastis idag?? Gick allt bra? :)