Kronärtskocka skrev 2021-11-10 18:57:13 följande:
Inalina: Så segt när blödningen inte kommer.
Min blödning lurades en dag förra veckan, kom bara lite och slutade sedan helt. Det har jag aldrig varit med om. Men den kom sedan igång igen. Puh. Så nu sprutar jag för fullt, två olika preparat och har nu tre gröna blåmärken på magen. Det har jag inte haft innan. Så tur det inte är bikinisäsong nu. Nojar över att jag ska på ultraljud först sprutdag 10, men antar att eftersom jag redan får så höga doser tjänar tidigare ultraljud inget till, de har liksom inget de kan förändra på doserna. Tycker det är lite jobbigt att en inte kan planera sitt liv. Försöker hålla dagarna lite öppna på jobbet eftersom jag inte vet när ägguttaget blir. Det hade varit skönt att veta det. Men men, får glädja mig åt att min läkare ändå gav min kropp en chans till innan jag överger tron på mina ägg. Hoppas kroppen fattar vinken och ser till att lossa fina ägg som kan bli små embryon,
Steeph och Frida123: Gott att få räkna ned till FET. Då vet ni att det snart finns en chans igen.
Edaa83: Lycka till och hoppas du får må bra under ruvningen.
hej, ja jag hade blivit överlycklig av bara liiiite blod nu också känner jag!

jag vill också spruta för fullt!!!

ja mitt första ultraljud har ofta varit helt i onödan då mina äggstockar inte brukar komma igång förrän på dag 10 eller liknande heller, men de vill att jag ska gå dag 7 och dag 10, men förra gången fick jag även göra ett tredje på dag 12 så det hände lite de senaste 2 dagarna i alla fall. jag vill så gärna börja nu så man känner att man gör något i bebisverkstan

de där blåmärkena är inte att leka med...tar en jäkla tid innan de försvinner..
jag tänker att du borde veta ungefär vilken dag ÄP blir ändå, då du gjort detta tidigare? jag brukar ligga på dag 14-15.