Anonym (Pelle) skrev 2021-03-07 21:38:15 följande:
Tack, va snällt sagt ! Det värmde :).
Ja, jag hoppas jag är intressant. Iaf , tillräckligt intressant för att få till ett par dejter om året. Problemet är väl att det känns som att jag aldrig får visa vem jag är riktigt.
En timmes dejt är allt man har på sig och det är svårt med en ny människa. Man hinner aldrig visa eller visa sitt rätta jag.
Sug åt dej, förhoppningsvis kan det komma till pass på nästa dejt!
Lite oroande att du fått tjejer så långt som att sova över hos dig, men att inga utvecklas eller blir längre än en timme? Hur gör du själv för att visa sin attraktion? Visar du några tecken på att du är fysiskt intresserad? Sånt behövs samtidigt som det inte får bli för pushigt. Man måste börja med flirten, som långsamt får utvecklas och skapar en längtan i den andre.
15 år sedan är en lång tid, förstår din frustration. Men tyvärr verkar du ha ett osunt sätt att se på kvinnor eller människor och kroppar. Dina inlägg är varken ödmjuka eller särskilt intelligenta och man kan få intrycket att du är en riktigt vidrig snubbe faktiskt. Kanske det läcker ut på dejterna?
Här inne i tråden nu visar du ju upp en helt annan sida av dig själv, både sårbar och kommunikativ och villig att ta till dig råd. Då blir du ju automatiskt attraktiv och intressant.Fortsätt med det:)