Anonym (Ditt ansvar) skrev 2021-05-25 12:28:39 följande:
Jag påstår inte att du har fel.
Men läs gärna en gång till det jag skriver ovan (läs gärna flera gånger om du behöver, och sträva efter att ha en neutral inställning för att öppet skaffa dig en uppfattning om innehållet.)
Det är mycket tydligt att inte heller jag har fel. För i trådstarten står det om två saker och TS har också redan i tidiga inlägg gjort tydligt att det finns minst två saker att diskutera.
Om du har bara en liten gnutta goda avsikter (???) så tycker jag absolut inte att du kan hänga TS, eller någon annan i någon tråd, bara pga ordvalet eller kommatecknets placering i trådstarten.
Även du bör väl klara av inse att trådens ämne är mycket viktigare för TS och för alla som skriver i tråden än var t ex ett ord eller ett kommatecken är placerat?
Jag har varken onda eller goda avsikter med något inlägg what so ever.
Försöker bara förstå hur man resonerar, eller kan, så onödigt, sätta sig i ts speciella situation, nykter, över/efter en fika på stan, med fam. och barn i potten.
Reaktionen på dina inlägg däremot, eller för den delen Blueskillens, beror på att ni har ett fruktansvärt nedlåtande sätt...
Ni talar sanning..
Vi ljuger...
Vi är moralkärringar..
Vi skall läsa om...från början...RÄTT
Vi är samma användare med olika nic
Ts, låt dig inte provoseras av inbillade experter
osv
Ett "upper lip" beteende som gränsar till härskarteknik, och bidrar stort till svaren ni får. Men du är ju lärare enligt tidigare tråd, så det är väl så du bankar in kunskap i dina elever
Och nu är jag inte intresserad av att varken svara eller kommentera dina eller Blueskillens inlägg mer, det blir bara löjligt, och har inget med ts att göra.