Jomshof
"Islam är en avskyvärd religion".
Vad tycker ni om uttalandet.
Personligen håller jag med fullständigt. Koranen är bland de värsta böckerna jag läst... och Islams principer i Sharialagarna är fruktansvärda.
Vad säger ni?
Personligen håller jag med fullständigt. Koranen är bland de värsta böckerna jag läst... och Islams principer i Sharialagarna är fruktansvärda.
Vad säger ni?
Haha, rasism? Really...:) En till som tror att Islam är en ras, och inte en lära. Du kanske inte hört det förut men :Islam är inte en ras!
SD och Jomshof har alltså detta i sin ideologi, det är inte jag som tror att islam är en ras
SD och Jomshof har alltså detta i sin ideologi, det är inte jag som tror att islam är en ras ![]()
Tycker ni kvinnor att han är vacker?
Skulle ni kunna er att träffa honom om han har för er dom rätta åsikterna?
Som vanligt ser man inlägg där det diskuteras nazister...i en tråd som handlar om Islam.
Så det är en jämförelse?
Nazister är knappast ansvariga för alla terrordåd de senaste 10 åren i Madrid, Paris, London, New York osv, som kostat över 100 människor livet, eller vill se lagar där "nazism-kritik" skall vara straffbart.
De är styr heller inte 13 länder där det är dödstraff för blasfemi eller homosexualitet.
De halshugger eller stenar inte människor till döds.
De slänger inte kvinnor i fängelse för att vägra bära slöja. De mördar inte kvinnor som kränkt deras "heder" i familjen.
De har heller inte invaderat Pakistan, Afganistan, Syrien och Iran och med våld tvingat de ändra sin religion.
De skär inte heller i barns könsorgan.
Men det är väl oviktigt, för det är ju nassar som är det stora problemet Europa tacklar idag. Jovisst
Vad säger ni?
Tycker ni kvinnor att han är vacker?
Skulle ni kunna er att träffa honom om han har för er dom rätta åsikterna?