Jomshof
"Islam är en avskyvärd religion".
Vad tycker ni om uttalandet.
Personligen håller jag med fullständigt. Koranen är bland de värsta böckerna jag läst... och Islams principer i Sharialagarna är fruktansvärda.
Vad säger ni?
"Islam är en avskyvärd religion".
Vad tycker ni om uttalandet.
Personligen håller jag med fullständigt. Koranen är bland de värsta böckerna jag läst... och Islams principer i Sharialagarna är fruktansvärda.
Vad säger ni?
Det är andra artister och vänner till som tagit plockat ut Yasin.
Även har Yasin deltagit i denna process genom diskutera sin situation och därmed förverkat sin anonymitet.
Så jag väntar på ett exempel av dig, och det komiska är att både Lambertz och Yasin har bägge gått ut själva.
Vill du ha en chans till efter denna miss?
För det finns faktiskt exempel på detta när man publicerar utan medgivande, även om de är mycket få.
Det finns ett fall där större delen av media gick ut med dessa uppgifter, men komemr idag inte ihåg exakt vad det var den gången.
Men ett undantag som bekräftar regeln att man inte gör.
Så källa tack!
Och bra du slutat låtsas om varför man inte publicerar namn och bilder på den misstänkta utan dolt.
Så behöver du inte längre en källa på detta, dock sjukt intressant varför du ville ha källa på nått du redan visste om.
Det är andra artister och vänner till som tagit plockat ut Yasin.
Även har Yasin deltagit i denna process genom diskutera sin situation och därmed förverkat sin anonymitet.
Så jag väntar på ett exempel av dig, och det komiska är att både Lambertz och Yasin har bägge gått ut själva.
Vill du ha en chans till efter denna miss?
För det finns faktiskt exempel på detta när man publicerar utan medgivande, även om de är mycket få.
Det finns ett fall där större delen av media gick ut med dessa uppgifter, men komemr idag inte ihåg exakt vad det var den gången.
Men ett undantag som bekräftar regeln att man inte gör.
Så källa tack!
Och bra du slutat låtsas om varför man inte publicerar namn och bilder på den misstänkta utan dolt.
Så behöver du inte längre en källa på detta, dock sjukt intressant varför du ville ha källa på nått du redan visste om.
Är du upprörd för att SR inte ropade att Yasin satt i fängelse?
Vad skulle relevansen vara med det och detta pris och säga han satt arresterad?
Du vet om att det är ett musikpris?
Och att man ofta inte brukar berätta varöfr folk inte kan komma och ta emot ett pris, ibland har man inspelade tal och ibland inte.
Men för återgå till frågan, vilka har missat sin anonymitet pga media?(Det finns ett fåtal svartvita exempel du kan hitta, men hjälper dig ej med det.)
För du är medveten du har NOLL EXEMPEL upp tills nu.
Och är detta nått vi får vänta på länge till????
Är du upprörd för att SR inte ropade att Yasin satt i fängelse?
Vad skulle relevansen vara med det och detta pris och säga han satt arresterad?
Du vet om att det är ett musikpris?
Och att man ofta inte brukar berätta varöfr folk inte kan komma och ta emot ett pris, ibland har man inspelade tal och ibland inte.
Men för återgå till frågan, vilka har missat sin anonymitet pga media?(Det finns ett fåtal svartvita exempel du kan hitta, men hjälper dig ej med det.)
För du är medveten du har NOLL EXEMPEL upp tills nu.
Och är detta nått vi får vänta på länge till????