Jomshof
"Islam är en avskyvärd religion".
Vad tycker ni om uttalandet.
Personligen håller jag med fullständigt. Koranen är bland de värsta böckerna jag läst... och Islams principer i Sharialagarna är fruktansvärda.
Vad säger ni?
"Islam är en avskyvärd religion".
Vad tycker ni om uttalandet.
Personligen håller jag med fullständigt. Koranen är bland de värsta böckerna jag läst... och Islams principer i Sharialagarna är fruktansvärda.
Vad säger ni?
Ett par frågor till er som inte ser likheterna mellan Islam och Kristendom;;
1. Känner ni någon muslim?
2. Vad tycker ni om imamen Ludovic-Mohamed Zahed?
Fråga till Lark
Är du anhängare av JW? (din argumentation genom att totalt bortse från GT tyder på det)
Lägga orden i munnen på folk är en sak som aldrig har fungerat, och speciellt inte emot såna som Padirac som har huvudet på skaft och är saklig.
Projicerar du på andra nu och med tanke på etik och moral.
Och jo, vi har lärt oss vid detta laget att din ideologi är väldigt väldigt långt ut till höger, frågan är ens om SD räcker.
Varför pratar du om så få människor, och sen applicerar det på resten?
Hur kan så få procent(om det ens når en procent) bli till alla?
Det är en av de värsta generaliseringarna jag sett, och en generalisering vi aldrig ser med människor som är sakliga.
För det går inte vara saklig med en sådan generalisering du gör.
Och det mest komiska är att dina premisser fortfarande berättar att kristendomen är också avskyvärd, då den har ett våld av liknande art.(Det är nu du låtsas om saker inte existerar, selektivitet genom påstå att gamla testamentet inte används av kristna, och sen när du sprang på den så började du prata om de få kristna som valt bort gamla testamentet i sin kristendom, men vad ska det ge oss prata om så få för, för det ändrar ju inget om kristendomens avskyvärdhet enligt dina premisser DU gett oss!!!!)
Fråga till Lark
Är du anhängare av JW? (din argumentation genom att totalt bortse från GT tyder på det)
Gamla testamentet är kristendomen, att räkna upp en obskyr del av kristendomen som förkastat gamla testamentet, ändrar inte att dina premisser berättar enligt dessa premisser så är kristendomen en avskyvärd religion.(Vilket jag kan hålla med om till mindre del, så även andra religioner som islam.)
Som alla förstår är det inte religionen som styr människor, utan ett fåtal människor som styr religionen och människorna bakom.
Du exkluderar det som inte talar för dig, det är det oppositionella mot att vara glasklart.
Lätt komiskt och säga att bilen är en saga och använda olika författare som orsaken.
Men men men, så kommer sakligheten på detta och berättar att det är någon som sammanställt bilen och tolkat ursprungstexterna.
Hur kan du ha missat det?
Det ändrar dock inte dina premisser och inte heller din selektivitet och ta bort saker som inte är för stöd i din argumentation.
Och det är det vi påminner dig om hela tiden.
Vi kommit till en punkt där du inte bryr dig om sakligheten längre, och vid den punkten så berättar det även att din åsikt är invalid och mycket till dessa premisser, men även mycket annat också.